دوستان مشهور دنیای سینما که در واقعیت از یکدیگر متنفر هستند



دوستان مشهور دنیای سینما،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

فیلم ها و سریال ها مملوء از دوستی هایی هستند که گاهی آنچنان باورپذیرند که حتی ممکن است به آن ها غبطه بخوریم. اما در بسیاری از موارد، در پشت صحنه به جای آن دوستی های حسرت برانگیز، اختلاف و حتی تنفر وجود دارد.

 

فلورنس پیو و اولیویا وایلد

دوستان مشهور دنیای سینما،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

شایعه ی درگیری فلورنس پیو و اولیویا وایلد در زمان ساخت فیلم «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) در سال ۲۰۲۲ نقل همه ی محافل شده بود.

 

اما آنچه از این ماجرا می دانیم این است: پیو که معمولاً درباره ی همه ی فیلم هایی که در آن ها بازی می کند در صفحات مجازی خود صحبت می کند، به طور قابل توجهی از صحبت درباره ی فیلم «نگران نباش عزیزم» خودداری می کرد، فیلمی که وایلد هم یکی از بازیگرانش بود و هم کارگردان آن. پیو در نشست خبری فیلم در جشنواره فیلم ونیز هم شرکت نکرد و هیچ تصویری از خود در کنار وایلد منتشر نکرد. او همچنین از تمرکز بیش از اندازه ی فیلم بر روی سکانس های جنسی انتقاد کرد، تمرکزی که به خواست وایلد هنگام ساخت فیلم صورت گرفته بود.

 

در این فیلم آلیس (با بازی پیو) از همسایه و دوست صمیمی خود، بانی (با بازی وایلد) راهنمایی می گیرد. بنابراین به نظر می رسد رابطه ی آن ها در واقعیت عکس این بوده است.

 

وین دیزل و دواین جانسون

دوستان مشهور دنیای سینما،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

فیلم های «سریع و خشن» (Fast and Furious) شاید تماماً درباره ی خانواده باشند اما رابطه ی دواین جانسون و وین دیزل در پشت صحنه ی آن اصلاً برادرانه نبود.

 

وقتی در سال ۲۰۱۱ رسماً اعلام شد که جانسون عضو جدید خانواده ی «سریع و خشن» خواهد بود و در پنجمین قسمت آن حضور خواهد داشت، انتخاب بسیار مهیجی به نظر می آمد، چرا که طرفداران این مجموعه فیلم بالاخره می توانستند مبارزه ی شخصیت دومنیک با بازی دیزل را در برابر کسی ببینند که قدرت شکست دادنش را داشت.

 

دومنیک و شخصیت لوک هابز با بازی دواین جانسون طی روند داستان رفته رفته رابطه ی دوستانه ای با یکدیگر پیدا کردند و این رابطه تا جایی ادامه یافت که دومنیک هابز را برادر خود خطاب می کرد.

 

در زندگی واقعی اما میان آن ها خبری از رابطه ی برادرانه نبود. در آخرین هفته ی فیلمبرداری قسمت هفتم «سریع و خشن»، جانسون در پستی اینستاگرامی از همبازی های زن خود تقدیر کرد اما برخی از همبازی های مرد خود را «نازک نارنجی و بی ارزش» خواند.

 

اینطور که گفته می شود اختلاف میان جانسون و دیزل به حدی بود که آن ها در قسمت هشتم «سریع و خشن» هیچ سکانسی را به همراه یکدیگر بازی نکردند.

 

جانسون بعداً در مصاحبه ای گفت که در زمان بازی در فیلم های «سریع و خشن» او و دیزل چند باری با یکدیگر بحث داشتند که علت آن وجود تفاوت های اساسی در طرز نگاه آن ها به مقوله های فیلمسازی و همکاری بود.

 

نینا دوبرو و پل وسلی

دوستان مشهور دنیای سینما،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

نینا دوبرو با اذعان به تنفر او و پل وسلی از یکدیگر در زمان بازی در سریال «خاطرات خون آشام» (The Vampire Diaries) طرفداران این مجموعه تلویزیونی را شوکه کرد.

 

خوشبختانه آن ها حالا رابطه ی دوستانه ای دارند، اما به گفته ی دوبرو، او و وسلی در چند ماه ابتدایی فیلمبرداری سریال نمی توانستند با یکدیگر کنار بیایند.

 

دوبرو در سال ۲۰۱۹ در مصاحبه ای گفت: «من به پل احترام می گذاشتم ولی از او خوشم نمی آمد.»

 

او در ادامه گفت: «حالا ولی احتمالاً از همه ی بازیگران سریال بیشتر پل را می بینیم. احتمالاً از همه بیشتر به هم نزدیک هستیم. خیلی با هم وقت می گذرانیم. واقعاً رابطه دوستی خوبی باهم داریم. همسرش را خیلی دوست دارم. خیلی جالب است که زمان چطور همه چیز را تغییر می دهد، چون هیچوقت فکر نمی کردم پل یک روز یکی از بهترین دوستانم شود.»

 

شخصیت های آن ها، النا (با بازی دوبرو) و استفان (با بازی وسلی) در سریال هم رابطه ی پرفراز و نشیبی داشتند. النا و استفان ابتدا طی ۳ فصل و نیم از سریال با یکدیگر رابطه عاشقانه داشتند و سپس در فصل چهارم برای همیشه به رابطه خود پایان دادند. بعد از آن تا پایان سریال، با یکدیگر دوست معمولی باقی ماندند.

 

سارا جسیکا پارکر و کیم کاترال

دوستان مشهور دنیای سینما،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

اختلاف سارا جسیکا پارکر و کیم کاترال، بازیگران سریال S.e.x and the City در سال ۲۰۱۸ به اوج خود رسید.

 

کاترال و پارکر اختلافی دیرینه با یکدیگر دارند که در سال ۲۰۱۷ نمایان شد، زمانی که کاترال مقصر ساخته نشدن قست سوم فیلم S.e.x and the City عنوان شد. او در واکنش به این خبر در توییتی نوشت: «تنها خواسته ی من این بود که دلم نمی خواست در فیلم سوم باشم.»

 

همه چیز زمانی بدتر شد که پس از مرگ برادر کاترال در سال ۲۰۱۸، پارکر در صفحه ی مجازی خود همدردی خود را نسبت به این اتفاق ابراز کرد. کاترال اما در پست مجازی تند و تیزی در پاسخ به پارکر نوشت: «بگذار این موضوع را روشن کنم. تو نه عضو خانواده ی من هستی، نه دوستم. این را برای آخرین بار می نویسم تا دیگر برای خوب نشان دادن خودت، از حادثه تلخی که برای ما اتفاق افتاده سوء استفاده نکنی.»

 

برخلاف آنچه در واقعیت وجود دارد، شخصیت های سامانتا (با بازی کاترال) و کری (با بازی پارکر) در سریال هنوز با یکدیگر دوست هستند.

 

بلیک لایولی و لایتون میستر

دوستان مشهور دنیای سینما،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

بلیک لایولی و لایتون میستر، بازیگران سریال «دختر سخن چین» (Gossip Girl) در زندگی واقعی رابطه دوستانه ای ندارند.

 

رابطه ی شخصیت های سرنا (با بازی لایولی) و بلر (با بازی میستر) در طول ۶ فصل سریال فراز و نشیب زیادی را تجربه می کرد اما آن ها در نهایت دوست یکدیگر باقی می مانند. این امر اما در مورد خود لایولی و میستر صدق نمی کند.

 

وقتی شایعاتی مطرح شد درباره ی اینکه آن ها در زمان ساخت سریال نمی توانستند با یکدیگر کنار بیایند، سخنگوی لایولی در سال ۲۰۱۰ در بیانیه ای گفت: «بلیک و لایتون هرگز با یکدیگر دوست صمیمی نبوده اند و هرگز هم چنین ادعایی نکردند. بلیک سر کار می رود و در آنجا کارش را انجام می دهد و به خانه برمی گردد.»

 

تهیه کننده ی سریال «دختر سخن چین» هم در سال ۲۰۱۷ در مصاحبه ای گفت: «بلیک و لایتون با یکدیگر دوست نبود. رابطه ی آن ها دوستانه بود اما مثل شخصیت های سرنا و بلر باهم دوست نبودند.»

 

روزیاتو

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------