جیک جیلنهال بازیگر سریال شد



اخبار,اخبار فرهنگی,جیک جیلنهال

جیک جیلنهال بازی در یک سریال محدود با عنوان «دریاچه موفقیت» را برای شبکه اچ‌بی‌او پذیرفت.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، جیک جیلنهال بازیگر سریالی شد که با اقتباس از رمان «دریاچه موفقیت» نوشته گری ستین‌گارت برای اچ‌بی‌او ساخته می‌شود.

 

این نخستین نقش‌آفرینی جیلنهال در نقش اصلی یک سریال خواهد بود. وی قرار است در کنار ریوا مارکر تهیه‌کننده اجرایی این سریال هم باشد. ستین‌گارت به عنوان یکی از نویسندگان سریال در کنار تام اِشپزیالی حضور خواهد داشت.

 

داستان این مجموعه درباره مردی به نام بری کوئن با بازی جیلنهال است که مدیر مالی و شخصیتی خودشیفته و گریزان از خانواده و گذشته‌اش است که راهی سفری در کشور می‌شود تا بتواند نامزد سابقش را پیدا کند و آخرین شانس شروع یک زندگی جدید و رمانتیک را برای خودش رقم بزند. این در حالی است که در منهتن همسر خیلی دوست‌داشتنی او سعی دارد تا پسر اوتیستی‌شان را بزرگ کند.

 

جیلنهال از این رمان به عنوان نتیجه‌ای بسیار زیبا در مطالعه عمق شخصیتی با تناقض‌ها و عوارض انسانی یاد کرد که با توجه به مسائل پشت صحنه امروز آمریکا بسیار به موقع است.

 

وی و شریکش مارکر از همکاری با اچ‌بی‌او ابراز خوشحالی و از فعالیت این شبکه در ۲ دهه اخیر تجلیل کردند.

 

جیلنهال به عنوان یکی از مشهورترین بازیگران نسل خودش مطرح است و نامزدی اسکار را برای نقش مکمل برای بازی در «کوهستان بروک‌بک» دریافت کرده و نامزدی گلدن گلوب را برای «خزنده در شب» و «عشق و دیگر مخدرها» به دست آورده است. وی از بازیگران «برادران سیسترز» بوده و در فیلم بعدی مارول با عنوان «اسپایدر من: دور از خانه» به زودی دیده می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------