اکران سه فیلم جدید در سینماها



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم سینمایی
سه فیلم سینمایی جدید از 20 آذرماه در سینماها اکران می‌شوند.

غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره مصوبات جلسه یکشنبه، 17 آذرماه این شورا به ایسنا گفت: قرارداد فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد در گروه آستارا ثبت شد و این فیلم از چهارشنبه، بیستم آذر اکران می‌شود و نمایش فیلم «معکوس» در یک سالن دیگر آستارا ادامه خواهد داشت.

 

او افزود: قرارداد فیلم «زیر نظر» مجید صالحی نیز در گروه سینمایی آستارا بعد از «تیغ و ترمه» ثبت شده است.

 

به گفته وی نمایش فیلم «ماجرای نیمروز، رد خون» محمد حسین مهدویان با توجه به کف فروش در سینما آزادی طبق آیین نامه می‌تواند تا سه هفته دیگر ادامه داشته باشد، اما بر اساس درخواست توزیع کننده فیلم «جان‌دار»، تهیه کننده  «ماجرای نیمروز، ردخون» موافقت کرد فیلم «جان‌دار» به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام امیری همزمان با این فیلم از چهارشنبه بیستم در گروه آزادی اکران شود.

 

فرجی ادامه داد: در این جلسه همچنین به سینماهایی که آثار کودک اکران دارند و موظف به نمایش یک سانس از ساعت 15 تا 19 هستند، تاکید دوباره شد.

 

او اضافه کرد: فیلم «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری از بیستم آذرماه اکران می‌شود و هر زمانی که «چشم و گوش بسته» تعویض شد، در گروه باغ کتاب جایگزین می‌شود. البته فعلا اکران فیلم «چشم و گوش بسته» بر اساس کف فروش هفتگی باغ کتاب ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------