یکه‌تازی خواننده‌های جوان در جوایز بریت 2020/ بیلی ایلیش باز هم درخشید



اخبار,اخبار فرهنگی,جوایز بریت 2020
چهلمین مراسم جوایز بریت در حالی برگزار شد که اکثر جایزه‌ها به خوانندگان جوان زیر ۲۵ سال رسید.

به گزارش ایران آرت، چهلمین مراسم اهدای جوایز موسیقی بریتانیا (بریت) با درخشش خوانندگان جوان در او۲ آرنا لندن برگزار شد. در این مراسم لویس کاپالدی، خواننده و ترانه‌سرای ۲۳ ساله بریتانیایی جایزه بهترین هنرمند جدید سال و بهترین تک آهنگ سال را برای قطعه "کسی که دوستش داشتی" دریافت کرد.

 

همچنین جایزه بهترین آلبوم بریتانیایی به دیو، رپر ۲۱ ساله اهل لندن رسید. دیو، این جایزه را برای آلبوم "سایکودراما" دریافت کرد که اولین و تنها آلبوم استودیویی او محسوب می‌شود. او نامزد جایزه بهترین هنرمند بریتانیایی هم بود اما این جایزه به همشهری‌اش "استورمزی" که یک رپر است اهدا شد.  

 

جایزه بهترین هنرمند زن بریتانیایی را نیز "میبل" (مابل آلاباما پرل مک وی)، خواننده انگلیسی متولد شهر مالاگا اسپانیا کسب کرد. میبل ۲۳ ساله نیز تنها یک آلبوم به نام "انتظارات بالا" منتشر کرده است، اما او پیش از انتشار آلبومش نیز به دلیل موفقیت در برنامه‌های استعدادیابی از شهرت خوبی برخوردار بود. میبل نامزد کسب سه جایزه بود ولی تنها به جایزه بهترین هنرمند زن بریتانیایی دست یافت.

 

در این مراسم جایزه بهترین هنرمند زن بین‌المللی به بیلی ایلیش، ستاره ۱۸ ساله دنیای موسیقی اهدا شد. ایلیش در  ماه‌های اخیر بسیاری از جوایز معتبر دنیای موسیقی را درو کرده است. او در مراسم گرمی برنده پنج جایزه از جمله جایزه بهترین هنرمند، بهترین آلبوم، بهترین تک آهنگ و بهترین ضبط سال شد و مدتی بعد در مراسم اسکار به اجرای موسیقی پرداخت. او اخیراً از اثری که برای بیست و پنجمین فیلم جیمز باند با نام "زمانی برای مردن نیست" خوانده است رونمایی کرد.

اخبار,اخبار فرهنگی,جوایز بریت 2020

 

جایزه بهترین هنرمند مرد بین‌المللی را نیز تایلر، د کریتور، هنرپیشه، تهیه‌کننده موسیقی و خواننده رپ اهل ایالات متحده آمریکا کسب کرد. همچنین جایزه بهترین گروه بریتانیایی نیز به گروه ایندی راک "فولز" رسید که از سال ۲۰۰۵ تا کنون فعالیت می‌کند.

 

جایزه دیگری که در این مراسم اهدا شد جایزه "ستاره در حال رشد" بود که به "سلسته"، خواننده ۲۵ ساله بریتانیایی متولد آمریکا تعلق گرفت. فرد اِگین (فرد گیبسون)، خواننده و ترانه‌سرای انگلیسی نیز جایزه بهترین پرودیوسر سال را به خود اختصاص داد.

اخبار,اخبار فرهنگی,جوایز بریت 2020

 

در این مراسم هنرمندانی نظیر راد استوارت، بیلی ایلیش، لیام پین، میبل، هری استایلز، لیزو و دیو به اجرای موسیقی پرداختند.

اخبار,اخبار فرهنگی,جوایز بریت 2020
اخبار,اخبار فرهنگی,جوایز بریت 2020
اخبار,اخبار فرهنگی,جوایز بریت 2020
اخبار,اخبار فرهنگی,جوایز بریت 2020
اخبار,اخبار فرهنگی,جوایز بریت 2020

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------