سریال نوروزی شبکه سه مشخص شد/ ساخت یک کمدی ۹۰ قسمتی با همکاری جواد رضویان و سیامک انصاری



اخبار,اخبار فرهنگی,سریال نوروزی شبکه سه
مدیر شبکه سه سیما از «دوپینگ» به عنوان سریال نوروزی این شبکه یاد کرد. او همچنین به سریال ۹۰ شبی «نیوجرسی» به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری اشاره کرد که بعد از مدت‌ها قرار است خلاء سریال‌های ۹۰ شبی کمدی را پر کند.

به گرازش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه سه، علی فروغی با اعلام برنامه‌های جدید این شبکه در سال جدید به سریال های این شبکه که آماده پخش در نوروز و پس از آن هستند اشاره کرد و توضیح داد: در حوزه سریال سازی می توان گفت که سریال‌های شش ماهه نخست سال ۹۹ شبکه سه مشخص شده است و سعی شده سهم کارهای کمدی و شیرین روی آنتن افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

 

از این کارها می‌توان به سریال ۳۰ قسمتی «دوپینگ» به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه‌کنندگی امیر پروین‌حسینی و سریال ۹۰ شبی با نام موقت «نیوجرسی» به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی اشاره کرد که بعد از مدت‌ها قرار است خلاء سریال‌های ۹۰ شبی کمدی را پر کند. همچنین سریال ۵۰ قسمتی «سرباز» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست که امیدواریم یادآور خاطرات خوش همکاری های زوج مقدم‌دوست و نعمت‌الله در کارهای موفقی چون «وضعیت سفید» باشد. این سریال از جمله دیگر کارهای شاد کنداکتور سال بعد شبکه سه است که مسائل جوانان و موضوع سربازی را محوریت خود قرار داده است.

 

فروغی ادامه داد: سریال «زمین گرم» به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و سریال تاریخی «می جان» به کارگردانی خانم مرجانه اشرفی‌زاده و تهیه کنندگی سعید پروینی از دیگر تولیدات نمایشی شبکه سه در سال آینده خواهد بود.

 

مدیر شبکه سه در حوزه برنامه های اجتماعی شبکه سه نیز گفت: با شروع ماه رجب برنامه «اتفاق» و «عصر جدید» به آنتن شبکه اضافه خواهند شد. فصل دوم «عصر جدید» با توجه بیشتر به استعدادهای بومی و افزایش ارائه‌های علمی و با حفظ استعدادهای ورزشی و هنری از شب میلاد امیرالمومنین(ع) به روی آنتن می‌رود که با زحمات احسان علیخانی و تیم تولید آن از جهت جذابیت‌های تولیدی ارتقا قابل ملاحظه‌ای داشته است. برنامه «اتفاق» نیز تجربه جدیدی در برنامه سازی است. اتفاق با ارائه هایی از تجربیات و اندوخته‌های علمی افراد و با اجرای جدیدی از رضا رشیدپور و تهیه کنندگی محمدرضا رضاییان به زودی به آنتن شبکه اضافه خواهد شد.

 

فروغی با بیان اینکه تداوم برنامه های موفق شبکه یکی از سیاست های شبکه است، گفت: در همین راستا، تولید و پخش فصل جدید برنامه «میدون» که یکی از موفق‌ترین تجربیات رسانه در حوزه رونق تولید و کارآفرینی بود و باتوجه به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری تلاش شد، سرمایه‌گذاری ویژه‌ای برای موفقیت این برنامه انجام پذیرد، همچنان ادامه خواهد داشت. ضمنا برنامه «اعجوبه‌ها» هم با موضوع خانواده و جمعیت در فصل جدید با تغییراتی روی آنتن خواهد آمد.

 

مدیر شبکه سه سیما در پایان از ساخت برنامه‌ای جدید با همکاری نادر طالب‌زاده خبر داد و گفت: با آقای نادر طالب‌زاده در زمینه تولید برنامه ای جدید توافق داشتیم و در حال جمع بندی سوژه‌ها و موضوعات هستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------