فیلم گلشیفته فراهانی در آستانه رکوردشکنی در نتفلیکس



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم آزادسازی
اکشن جدید نتفلیکس با بازی کریس همسورث و گلشیفته فراهانی در آستانه خلق یک رکورد فوق‌العاده قرار دارد.

به گزارش ایران آرت، فیلم اکشن "آزادسازی" جمعه هفته گذشته از نت‌فلیکس منتشر شد و پس از گذشت هفت روز در صدر جدول پربیننده‌ترین عناوین شبکه قرار گرفت. "کریس همسورث" که در فیلم نقش "تایلر ریک" را بازی کرده، شنبه شب در صفحه‌ی اینستاگرامش با انتشار ویدیویی گفت: "حال‌تان چطور است بچه‌ها؟ امیدوارم که خوب باشید. فقط می‌خواستم از همه‌ی کسانی که فیلم "آزادسازی" را دیدند قدردانی کنم. شما باعث شدید پربیننده‌ترین فیلم جهان در حال حاضر شود."

 

نت‌فلیکس نیز پیش‌تر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که فیلم در آستانه‌ی تبدیل شدن به پربیننده‌ترین فیلم بلند شبکه تا به امروز است. هرچند پناه‌ گرفتن مخاطبین در خانه‌ها با پاندمی کروناویروس در این رکورد بی‌تأثیر نبوده. صفحه‌ی توئیتر شبکه می‌نویسد: ""آزادسازی" در راه تبدیل شدن به پربیننده‌ترین فیلم نت‌فلیکس است و پیش‌بینی می‌شود که ۹۰ میلیون خانوار این فیلم اکشن را در چهار هفته‌ی اول ببینند."

 

همسورث نقش مأموری در بازار سیاه را بازی می‌کند که باید فرزند پسر یک جنایت‌کار بین‌المللی را نجات دهد. "گلشیفته فراهانی" نقش همکاری "تایلر ریک" را بازی کرد و "سم هارگریو" بدلکار "کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی" روی صندلی کارگردانی نشست. برادران روسو کارگردانان "انتقام‌جویان: آخر بازی" نیز نویسنده و تهیه‌کنندگان فیلم بودند. "آزادسازی" در حال حاضر از منتقدین امتیاز ۶۷ درصد و از مخاطبین امتیاز ۷۰ درصد "راتن تومیتوز" دریافت کرده است. 

 

برادران روسو نیز اخیراً به پربیننده‌ شدن فیلم واکنش نشان دادند و در صفحه‌ی توئیترشان نوشتند: "از حمایت و محبت بی‌نظیر همه‌ی شما برای "آزادسازی" قدردانی می‌کنیم. ما واقعاً بهترین هواداران دنیا را داریم. "آزادسازی" در حال تبدیل شدن به پربیننده‌ترین فیلم تاریخ نت‌فلیکس در چهار هفته‌ی اول انتشار است و برآورد می‌شود که ۹۰ میلیون خانوار آن را ببینند. از تمام کسانی که فیلم را دیده‌اند سپاسگزاریم!"

 

​گلشیفته فراهانی یکی دیگر از ستاره‌های فیلم "آزادسازی" است که در کنار کریس همسورث نقش‌آفرینی می‌کند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------