برد پیت از همسر سابقش عذرخواهی کرد



اخبار,اخبار فرهنگی,برد پیت و جنیفر آنیستون
برد پیت بازیگر سرشناس هالیوودی از چهره‌هایی است که طی چند سال اخیر با حواشی متعددی در زندگی شخصی خود رو به رو شده است، گرچه اخیرا تمام تلاش خود را به کار برده است که این حواشی را به حداقل ممکن کاهش دهد. جدایی او از جنیفر آنیستون و ازدواجش با آنجلینا جولی و در نهایت طلاقش از جولی بمب‌های پیاپی زندگی شخصی او یکی پس از دیگری بوده اند.

به گزارش بهارنیوز، برد پیت و جنیفر آنیستون از خیره کننده‌ترین زوج‌های هالیوود بودند. با این حال، این زن و شوهر در سال ۲۰۰۵ طلاق گرفتند. اگرچه به نظر می‌رسید رابطه پیت و آنیستون از هم پاشیده است و این موضوع پس از ازدواج مجدد پیت تشدید شد، اما اکنون با گذشت سال‌ها از آن ماجرا به نظر می‌رسد همه چیز تغییر کرده است.

 

برد پیت و جنیفر آنیستون آشکارا با یکدیگر صمیمی شده اند تا جایی که برد پیت در مصاحبه‌ای گفت: تجدید دوستی وی با جنیفر آنیستون بر زندگی شخصی وی تاثیر مثبت گذاشته است.اکنون یک منبع اگاه و نزدیک به برد پیت می‌گوید: بعد از اینکه برد پیت از آنجلینا جولی جدا شد، وی از اشتباهاتش در رابطه با آنیستون و شکستن قلب وی عذرخواهی کرد. همین موضوع نیز به آن‌ها اجازه داده تا به صمیمیت سابق خود ادامه دهند.»

 

درواقع به نظر می‌رسد برد پیت متوجه شده است که با بازسازی پل‌های خراب شده می‌توان احساس بهتری داشت.

 

اگرچه هر دو گروه طرفداران آنیستون و آنجلینا جولی امیدوارند برد پیت به یکی از روابط پیشین خود بازگردد، اما در حال حاضر، پیت و آنیستون فقط دوستان صمیمی یکدیگرند. آن‌ها یک رابطه بسیار بالغ دارند که با گذشت زمان تکامل یافته است، زیرا هر دو ازدواج مجدد نکرده و سعی کرده اند زندگی آرامی را تجربه کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------