آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

لیدی گاگا ستاره جوایز MTV شد/ تصاویر



اخبار,اخبار فرهنگی,لیدی گاگا
مراسم اهدای جوایز ام‌تی‌وی وی‌ام‌ای (MTV Video Music Awards 2020) امسال با ادای احترام به چادیوک بوزمن ستاره‌ی فیلم "پلنگ سیاه" که جمعه گذشته پس از چهار سال مبارزه خاموش با سرطان درگذشت آغاز شد.

به گزارش ایران آرت، کیکی پالمر مجری مراسم یکشنبه شب که به شکل مجازی برگزار شد مرگ ناگهانی این بازیگر ضایعه‌ای عظیم خواند و گفت: "پیش از آنکه امشب سراغ موسیقی برویم، باید از ضایعه‌ی عظیم چادویک بوزمن بگوییم، بازیگری که شور و استعدادش الهام‌بخش همه‌ی هوادارانی است که از او تأثیر پذیرفته بودند و تمام کسانی که با او ملاقات کرده بودند. ما مراسم امشب را به مردی تقدیم می‌کنیم که روحش انسان‌های بسیاری را تحت تأثیر قرار داده. او یک قهرمان واقعی است. نه فقط روی پرده‌های سینما بلکه به واسطه‌ی عملش. تأثیر او تا همیشه ماندگار خواهد بود."

اخبار,اخبار فرهنگی,لیدی گاگا

 

بوزمن که هرگز مبارزه‌ی خود با سرطان را فاش نکرده بود، در کنار همسرش "تیلور سیمون لدوارد" در لس‌آنجلس از دنیا رفت. پس از سخنان پالمر، شبکه‌ی ام‌تی‌وی ویدیویی به یاد بوزمن روی ایر برد و بخش‌هایی از حضورش در مراسم سال ۲۰۱۸ را پخش کرد. بوزمن هنگام دریافت جایزه‌ی "بهترین قهرمان" روی صحنه گفت: "دریافت جایزه‌ برای بازی در نقش یک ابرقهرمان فوق‌العاده است. اما عالی‌تر این است که قهرمانان واقعی زندگی را بازشناسیم."

 

"لیدی گاگا" با استفاده از ماسک‌های عجیبش کوشید مراسم امسال ام‌تی‌وی را به رسالتش نزدیک کند. این ستاره‌ پاپ در حالی که به انواع و اقسام اکسسوری‌های صورت مجهز شده بود، در این مراسم به هوادارن توصیه کرد که ماسک‌های‌شان را بزنند. او روی فرش قرمز مراسم با موهای نقره‌ای و ماسکی که به تنگ ماهی شبیه بود ظاهر شد.

 

گاگا سپس روی صحنه هنگام اجرای آهنگ و در زمان دریافت جایزه‌ی "بهترین همکاری" ماسکی شبیه "مکس دیوانه" پوشیده بود. او در لحظات دیگری از مراسم ماسک‌های دیگری از جمله ماسکی که شبیه به شخصیت "دارث ویدر" بود را بر چهره زد و برای دریافت جایزه‌ "بهترین هنرمند سال" با ماسکی نقره‌ای روی صحنه آمد.

 

در نهایت گاگای برنده‌ی اسکار یک بار دیگر در مراسم ظاهر شد تا جایزه‌ی دیگری تحت عنوان "ترای‌کان" دریافت کند. او روی صحنه گفت: "مراقب خودتان باشید، و حرف دل‌تان را بزنید، شاید به نظر تکراری برسد اما… ماسک بپوشید."

 

اخبار,اخبار فرهنگی,لیدی گاگا
اخبار,اخبار فرهنگی,لیدی گاگا

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------