کنایه امبر هرد به مخالفانش: با پول نمی‌توانید من را کنار بزنید



امبر هرد،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
بازیگر جنجالی هالیوود می‌گوید کمپین‌هایی که برای اخراج او از فیلم "آکوامن" به وجود آمده‌اند همگی با پول اداره می‌شوند.

به گزارش ایران آرت، "امبر هرد" با به اشتراک گذاشتن تصویری در اینستاگرام وعده داد که به فیلم ابرقهرمانی "آکوامن ۲" (Aquaman 2) بازمی‌گردد و نقش "مرا" را تکرار می‌کند. هرد این تصویر را در اولین روز فیلمبرداری "آکوامن" گرفته و در نزدیکی تریلرش کتابی به دست دارد.

 

شنبه این هفته هرد این تصویر را به اشتراک گذاشت در حالی که یکی از رمان‌های "ایان ام بنکس" را به دست داشت. او می‌نویسد: "پیش از آنکه آکوامن آخرین صفحات کتاب را بردارد. برای این فیلم یک کیندل می‌گیرم." موموآ در بخش نظرات این پست پاسخ هر را با ایموجی خنده داده است.

 

هرد ماجرای پاره شدن صفحات کتاب را در یکی از اپیزودهای شوی "چیمی فالن" در سال ۲۰۱۸ و پیش از اکران قسمت اول "آکوامن" توضیح داده بود. کاشف به عمل آمده که موموآ هیچ خوش ندارد کسی به او بی‌توجهی کند.

 

هرد گفته بود: "جیسون نسبت به بی‌توجهی آلرژی دارد. نمی‌تواند یک جا بنشیند. بنابراین به شکلی که شده شما را هل می‌دهد و سیخ و سقلمه می‌زند، هر کاری که توجه شما جلب شود، به‌ویژه اگر از فعالیتی آرام‌تر مانند کتاب خواندن لذت ببرید. در محل فیلمبرداری، دوست دارم که کتاب بخوانم و این او را دیوانه می‌کند. بنابراین به‌سرعت روشی ابداع کرد که خودش را راحت کند. روش او این است که آخرین صفحات کتابم را پاره می‌کند. کاری که آزاردهنده است. به ۱۰ صفحه‌ی پایانی می‌رسید و می‌بینید که از جا کنده شده‌اند."

 

هرچند که بسیاری از هواداران "جانی دپ" ترجیح می‌دهند هرد با بازی گر دیگری جایگزین شود، اما پست اینستاگرام هرد نشان می‌دهد که او آماده‌ی بازگشت به "آکوامن ۲" را داد. او پیش‌تر نیز گفته بود که به این دنباله بازخواهد گشت.

 

هرد شایعه جدایی‌اش را در مصاحبه با "اینترتینمنت ویکلی" رد می‌کند و می‌گوید: "در مورد میزان اظهار عشق هواداران و میزان قدرشناسی آن‌ها برای "آکوامن" به‌شدت هیجان‌زده‌ام و اینکه این واکنش چنان شوری برای شخصیت‌های "آکوامن" و "مرا" ایجاد کرد که ما [برای دنباله] باز خواهیم گشت. بسیار هیجان‌زده‌ام که فیلمبرداری‌اش کنیم." هرد اضافه می‌کند: "شایعات و کمپین‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی با پول راه‌اندازی می‌شوند [انتخاب بازیگران را] تعیین نمی‌کنند زیرا اساسی در واقعیت ندارند. تنها هواداران بودند که سبب شدند "آکوامن" و "آکوامن ۲" ساخته شود. خوشحالم که سال آینده فیلمبرداری را شروع می‌کنیم."

 

با کناره‌گیری دپ از "جانوران شگفت‌انگیز ۳" پس از شکست در پرونده‌ شکایت از نشریه "سان" که او را "ضارب همسر" سابقش هرد خوانده بود، برادران وارنر "مدس میکلسن" را برای نقش "گلرت گریندل‌والد" انتخاب کرد. دپ بنابر نوشته‌ی "هالیوود ریپورتر" دستمزد هشت رقمی خود برای این نقش را به‌رغم بازی در تنها یک صحنه دریافت خواهد کرد. پتیشن حذف هرد از "آکوامن ۲" از ۱.۸ میلیون امضاء عبور کرده است.

 

"آکوامن ۲" قرار است ۱۶ دسامبر سال ۲۰۲۲ اکران شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------