بازیگر سریال تاج‌وتخت «مرلین منسون» را به تجاوز متهم کرد



مرلین منسون،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
اسمه بیانکو بازیگر انگلیسی، مرلین منسون خواننده آمریکایی را به تجاوز با استفاده از شلاق، چاقوی نازی و تبر متهم کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از ورایتی، «اسمه بیانکو» بازیگر انگلیسی که در سریال بازی تاج و تخت ظاهر شد علیه مرلین منسون خواننده آمریکایی دادخواست فدرال صادر و او را به تجاوز جنسی و سایر اعمال خشونت جنسی متهم کرد.

 

بیانکو اولین بار این مطلب را با رسانه کالت در 10 فوریه مطرح کرد و گفت که منسون از او سوءاستفاده روانی کرده، شلاقش زده، او را زخمی کرده و دور آپارتمانش با تبر تعقیبش کرده است.

 

در این دادخواست، ادعاهای بیانکو با جزئیاتی کاملاً تکان دهنده ارائه شده است. او ادعا می‌کند که منسون- با نام قانونی برایان وارنر - در ماه می 2011 به او تجاوز کرده است. وی همچنین ادعا می‌کند که وی بارها با استفاده از مواد مخدر، زور و تهدید او را مجبور به اعمال جنسی کرده است. وی او را به جرم زدن، بریدن و شلاق زدن  متهم می‌کند.

 

ماجرا از این قرار بوده است که در سال 2009 منسون بیانکو را برای چیزی که او فکر می‌کرده ساخت یک ویدئو موزیک است دعوت می‌کند. اما منسون وی را برای چهار روز در خانه‌اش برای ضبط نگه می‌دارد؛ چیزی که او به عنوان تجربه‌ای آزاردهنده یاد می‌کند.

 

او همچنین ادعا می‌کند که او را در یک اتاق خواب حبس کرده، او را به حالت زانو درآورده، بسته و شلاق زده است و به او شوک الکتریکی وارد کرده است. ویدیو موزیک هم هرگز تولید نشد.

 

در سال 2011 نیز، بیانکو ادعا کرد که مانسون او را دعوت کرده است تا با او در لس آنجلس بماند و به او پیشنهاد بازی در فیلمی به نام "Phantasmagoria" را داد. به گفته این دادخواست، دو ماه و نیمی که با او گذراند عبارت بود از "تحمل سوءاستفاده مداوم".

 

طبق این دادخواست منسون بیانکو را روزانه به طور مدام بیدار نگه می‌داشته است و یک شب او را در آپارتمانش حبس کرده است.

 

وی اظهار داشت که یک بار در حالی که منسون خوابیده بود از آپارتمان فرار کرد و او عصبانی شد و وی را تهدید به لغو ویزا کرد. بیانکو همچنین ادعا می‌کند که وی با تبر او را تعقیب و با "چاقوی نازی" او را زخمی کرده است.

 

در تاریخ 1 فوریه، ایوان راشل وود بازیگر دیگری منسون را به "سوءاستفاده وحشتناک" در طی چند سال متهم کرد و گفت که او را "شستشوی مغزی داده و تحت فشار قرار داده است."

 

منسون بعدِ همان روز در اینستاگرام پاسخ داد و گفت این ادعاها "تحریف وحشتناک واقعیت" است. بعد از این هنوز او در صفحه خودش پستی را منتشر نکرده است.

 

قبل از این هاروی وینستاین و کوین اسپیسی دیگر سینماگران هالیوودی به آزار و اذیت جنسی محکوم و متهم شده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------