الیزابت اولسن در سریال نیکول کیدمن بازی می‌کند/ ماجرای عشق و مرگ



سریال عشق و مرگ،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
الیزابت اولسن بازیگر نقش اصلی و نیکول کیدمن و دیوید ای.کلی تهیه‌کنندگان یک سریال جدید با نام "عشق و مرگ" خواهند بود.

به گزارش ایران آرت، شبکه اچ‌بی‌او مکس سفارش ساخت مینی‌سریال "عشق و مرگ" (Love and Death) در مورد داستان واقعی قتل "بتی گور" در سال ۱۹۸۰ توسط "کندی مونتگمری" را صادر کرد.

 

"الیزابت اولسن" که به تازگی در سریال "وانداویژن" مارول و دیزنی دیده شده، قرار است نقش مونتگمری را بازی کند. "دیوید ای. کلی" و "نیکل کیدمن" که در سریال‌های "درماندگی" و "دروغ‌های کوچک بزرگ" همکاری کرده بودند، در تولید این پروژه مشارکت خواهند کرد و از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی "عشق و مرگ" خواهند بود.

 

کلی نویسنده سریال و "لسلی لینکا گلتر" کارگردان "عشق و مرگ" خواهد بود. فیلمنامه این مجموعه از کتاب "شواهد عشق: داستان واقعی شور و مرگ در حواشی شهر" اقتباس خواهد شد. داستان در مورد یک زوج کلیسارو است که از زندگی خود در تگزاس لذت می‌برند تا اینکه ناگهان زنی دست به تبر می‌شود.

 

اولسن پس از "وانداویژن" پیشنهادات مختلفی را بررسی کرده و در نهایت تصمیم گرفته که "عشق و مرگ" ظاهر شود. "سارا آبری" مدیر محتوای اریجینال شبکه می‌گوید: "داستانی درگیرکننده است در مورد یأس‌ها و آرزوهای دو زن در یک شهر کوچک که به عملی خشونت‌آمیز منتهی می‌شود. خوشحالیم که با دیوید، لسلی، نیکل و الیزابت در مرکز قصه همکاری می‌کنیم تا لایه‌های مختلف شخصیت کندی که این داستان را فراموش‌نشدنی می‌سازد به تصویر بکشیم."

 

اولسن در ماه‌های آینده در فیلم "دکتر استرنج و دنیاهای موازی جنون" (Doctor Strange In the Multiverse of Madness) دیده خواهد شد.

 

تابستان سال گذشته "هالیوود ریپورتر" گزارش داد که "الیزابت ماس" هم در سریال دیگری تحت عنوان "کندی" (Candy) با همکاری "رابین ویث" نویسنده‌ سریال "مد من" (Mad Men) نقش "کندی مونتگمری" را بازی می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------