آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

سوفی ترنر سریال جنایی بازی می‌کند



سوفی ترنر،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
داستان سریال در مورد رمان‌نویسی آمریکایی به نام مایکل پیترسون، خانواده او در کارولینای شمالی، و مرگ مرموز همسرش کیتلین پیترسون، مدیر یک شرکت و مادر/نامادری پنج فرزند است.

به گزارش ایران آرت، سوفی ترنر یکی از ستارگان سریال "بازی تاج‌وتخت" به سریال جنایی "پلکان" شبکه اچ‌بی‌او مکس پیوسته و نقش یکی از دختران مردی با بازی "کالین فرث" برنده اسکار را بازی می‌کند.

 

"پلکان" از مستندی تحسین‌شده به همین نام و چندین کتاب و گزارش در مورد یک جنایت عجیب الهام گرفته شده است. داستان سریال در مورد رمان‌نویسی آمریکایی به نام "مایکل پیترسون" با بازی فرث، خانواده او در کارولینای شمالی، و مرگ مرموز همسرش "کیتلین پیترسون"، مدیر یک شرکت و مادر/نامادری پنج فرزند است.

 

"تونی کولت" نقش "کیتلین پیترسون" را بازی کرده است. دیگر بازیگران فیلم "ژولیت بینوش"، "رزماری دویت"، و "پارکر پوزی" در نقش دادستان "فردا بلک" خواهند بود. ترنر نقش "مارگارت رتلیف" یکی از دخترخواندگان "مایکل پیترسون" را بازی می‌کند.

 

"آنتونیو کمپوس" که فیلم "همیشه شیطان" را در نت‌فلیکس داشته، تمامی هشت اپیزود این مینی‌سریال را کارگردانی کرده و فیلمنامه آن را با همکاری "مگی کان" به نگارش درآورده است. این دو سرپرست نویسندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه نیز خواهند بود.

 

کمپوس با انتخاب این بازیگران ممکن است به سوی خلق یکی از بهترین سریال‌های جنایی چند سال اخیر گام بردارد. شبکه اچ‌بی‌او مکس به‌تازگی سریال "مر از ایست‌تون" (Mare of Easttown) با بازی "کیت وینسلت" را پخش کرده که قسمت پایانی آن پربیننده‌ترین اپیزود تاریخ شبکه لقب گرفته است.

 

ترنر اخیراً در سریال کوتاه "بقا" (Survive) کوییبی بازی کرده و در سریال انیمیشن کمدی "شاهزاده" (The Prince) در نقش "پرنسس شارلوت" صداپیشگی می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------