آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

شهره لرستانی: علائم کرونا بازگشته است/ حمید لولایی: بهتر شدم



شهره لرستانی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
شهره لرستانی که چند روزی است پس از ابتلاء به کرونا، با بهبود نسبی از بیمارستان مرخص شده، درباره وضعیت فعلی خود بیان کرد که برخی علائم بیماری دوباره بازگشته است.

شهره لرستانی در گفت و گویی با ایسنا درباره ی وضعیت جسمی خود توضیح داد: من هفت روز در آی سی یو بودم و ۱۰ روز است که از آی سی یو بیرون آمده ام و در خانه دوران نقاهت را می گذرانم، اما در حال حاضر دوباره حالت هایم بازگشته است.

 

این بازیگر گفت: باید دوباره اسکن ریه انجام دهم و نمی دانم بار دیگر در بیمارستان بستری شوم یا نه.

 

به گزارش ایسنا، شهره لرستانی و برخی عوامل مجموعه «خوشنام» به کرونا مبتلا شده اند و در پی ابتلای عوامل این سریال به کووید ۱۹ ، ساخت این مجموعه در شبکه یک فعلا متوقف شده است.

 

***

 

حمید لولایی پس از ابتلا به کرونا: بهتر شدم

حمید لولایی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که نزدیک به ۱۰ روز است با بیماری کرونا گرفتار است، امروز حال بهتری دارد و درمان را در منزل ادامه می‌دهد.

 

به گزارش صبا، حمید لولایی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر ابتلایش به کرونای منتشر شده بود، امروز ۳۰ مردادماه گفت: خوشبختانه حالم نسبت به روزهای گذشته بهتر است اما به هر صورت تحمل سه هفته قرنطینه در خانه و گذراندن دوران نقاهت کمی کلافه‌کننده است.

 

او افزود: طی دو هفته گذشته چند نفر از بازیگرانی که در یک سریال جدید به نام «خوشنام» حضور داریم به کرونا مبتلا شده‌ایم از جمله فریده سپاه منصور، شهره لرستانی و … که درحال حاضر آن‌ها نیز حال بهتری دارند و همه ما باید این قرنطینه سه هفته‌ای را پشت سر بگذاریم.

 

این بازیگر پیشکسوت در پایان بیان کرد: از علیرضا نجف‌زاده کارگردان عزیز بسیار سپاسگزارم چراکه برای سلامتی من بسیار زحمت کشید و یک تیم پزشکی برای مداوای من در منزل درنظر گرفت و من از ابتدای ابتلایم به کرونا به بیمارستان نرفتم و در خانه پیگیر مداوا بودم.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------