سریال بانوی عمارت ۲ ساخته می‌شود؟



سریال بانوی عمارت،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
مجید مولایی در واکنش به شایعاتی مبنی بر آغاز تولید "بانوی عمارت۲" اعلام کرد که فعلاً معلوم نیست فصل دوم این سریال ساخته می‌شود.

به گزارش تسنیم، بعد از تولید و پخش سریالِ "بانوی عمارت" بسیاری گمانه‌زنی کردند که فصل دوم این مجموعه تلویزیونی بلافاصله ساخته شود و عزیزالله حمیدنژاد در نشست خبری این مجموعه درباره ساخت فصل دوم این سریال به خبرنگار تسنیم گفت که من وسواس خاصی در سریال سازی دارم و اگر کار بعدی ضعیف و یا ناموفق باشد از عمارت 2 خبری نیست. ساخت عمارت 2 به بودجه و کیفیت کار و داشتن پیام و محتواست.

 

حتی بعدها حسام منظور هم شرطی برای بازی در فصل دوم گذاشت که عزیزالله حمیدنژاد کارگردان این سریال باشد. شرطی که برخی از بازیگران دیگر هم برای حضورشان در این مجموعه تلویزیونی گذاشتند که احسان جوانمرد نویسنده فصل اول و کارگردانِ کاربلد این سریال کماکان هدایتگرِ سریال باشند. مطمئناً یکی از سختی‌ها و موانعِ بر سر راه این سریال موفق، حضور کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگران شناخته شده و توانمند این مجموعه است.

 

حسام منظور این روزها نقش اصلی سریال "نجلا" را برعهده دارد که فصل اول آن به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی همزمان با اربعین سال گذشته روی آنتن شبکه سه سیما رفت و الان هم فصل دوم آن در حال تصویربرداری است. در عینِ حال مطرح شد که "بانوی عمارت2" به پیش‌تولید رسیده و قرار است به زودی هم گروه وارد فضای تولید شود. اما مجید مولایی تهیه‌کننده‌ای که این روزها سخت مشغولِ رساندن قسمت‌های "افرا" به پخش شبکه یک سیما است چنین اعتقادی ندارد.

 

او گفت: «فعلاً خبری از فصل دوم "بانوی عمارت" نیست، البته همیشه صحبت‌هایی بوده و هست؛ در برهه‌ای هم مراحلی پیش رفتیم و بایستی ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. من خبرِ شروع پیش‌تولید و حتی تولید در چند ماهه آینده را تکذیب می‌کنم در حد شایعه می‌دانم. من هم یکسری شایعه شنیده‌ام و نمی‌دانم منبع خبر کیست و کجاست. فعلاً گرفتار سریال افرا هستم و واقعاً اتفاقی نیفتاده و امیدوارم بتوانیم با ساخت کارهای موفق میهمان خانه‌های مردم بشویم.»

 

به نظر می‌رسد مشکلِ "بانوی عمارت" فقط بودجه و هماهنگ‌کردنِ حسام‌منظور و برخی از بازیگران دیگر نیست؛ در وهله اول باید عزیزالله حمیدنژاد به عنوان کارگردان و همچنین احسان جوانمرد نویسنده فصل نخست این مجموعه تلویزیونی شرایطشان برای حضور در مجموعه فصل دوم فراهم شود و بعد مابقی پازلِ ساخت این سریال در کنار هم قرار خواهند گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------