بیوگرافی خواننده آرون افشار



آرون افشار,بیوگرافی آرون افشار,عکس آرون افشار

عکس آرون افشار

 

یکی از جدیدترین خواننده های جوان ایرانی آرون افشار است که در عرصه خوانندگی پاپ فعالیت دارد. هرچند که آرون افشار از کودکی وارد دنیای موزیک شد، اما زمان زیادی از مشهور شدن او نمی گذرد. از آنجا که کسب اطلاعات از زندگی افراد معروف مثل بازیگران یا خوانندگان آهنگ های جدید از جذابیت خاصی برخوردار است، ما شما را با این خواننده جوان بیشتر آشنا میکنیم.

آرون افشار کیست؟
او که وحید افشار نام دارد متولد اول تیر 1377 و زاده شاندیز مشهد است و پدرش حبیب افشار از خوانندگان و نوازندگان معروف بود. وحید یک برادر کوچکتر ازخود به نام عارف متولد سال 90  نیز دارد. این خواننده جوان که نام هنری اش آرون است تا کنون ازدواج هم نکرده و از نظر او بهترین سن ازدواج بین 30 تا 35 سال است.

آرون افشار از چه زمانی به موسیقی علاقه داشت؟
علاقه او به موزیک ریشه در کودکی دارد، آرون افشار از 7سالگی با تشویق های پدرش به عرصه خوانندگی پا گذاشت. اوکه مدتی همراه پدر برای مراسمات و عروسی ها خوانندگی میکرد، رفته رفته به گیتار علاقمند شد و این ساز را به طور حرفه ای آموزش دید، اگرچه تا سنین نوجوانی در مراسمات خوانندگی میکرد اما برای موسیقی حرفه ای هم کماکان در تلاش بود. آرون افشار علاوه بر گیتار، پیانو هم می نوازد. تلاش های این خواننده جوان در عرصه موسیقی نهایتاً در سال 1396 جواب داده و فعالیت حرفه ای وی آغاز شد.

آرون افشار و معین راهبر
فعالیت حرفه ای آرون افشار در ساخت موزیک و خوانندگی درسال 96 توسط معین راهبر نوازنده و آهنگساز بنام کشور کشف شد. راهبر که خود مدیر هنری موسسه موسیقی فروهر نیز هست نقش به سزایی در موفقیت و شهرت آرون افشار در عرصه موزیک دارد تا جایی که آرون افشار به شخصه این مطلب را نیز بیان کرده است. آنها در این چند سال فعالیت باهم رفیق شده اند تا جایی خود را برادر هم میدانند.

جانم باش...
جانم باش نام اولین آهنگ منتشر شده از آرون افشار در سال 1396 است که در همان ابتدا مورد توجه بسیاری از موسیقی دوستان و طرفداران موسیقی پاپ قرار گرفت. آرون افشار پس از انتشار این آهنگ برای جذب طرفداران خود در صفحه ی شخصی اش در اینستاگرام خطاب به طرفدارنش نوشت:  حمایتشان از آهنگی که پس از تلاش های بسیار و باعشق فراوان منتشر کرده است اورا برای برداشتن گام های بعدی ترغیب خواهد کرد. باتوجه به مد شدن دابسمش در آن زمان افشار از کاربران شبکه اجتماعی خواست با آهنگ جانم باش برایش دابسمش بسازند و بفرستند.

آرون افشار در تلویزیون

آرون افشار,بیوگرافی آرون افشار,عکس آرون افشار

آرون افشار در کنار مهران مدیری

 
این خواننده جوان با صدای گیرا و دلنشینی که دارد خیلی زود توانست به رسانه اجتماعی راه یابد و اولین بار به برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان درسال 1398 به عنوان مهمان برنامه دعوت شد؛ او در این برنامه ضمن تشکر از حمایت طرفدارانش آهنگ جانم باش را نیز اجرا کرد که تماشاچیان حاضر در استودیو و مجری برنامه بسیار لذت بردند.

 

همچنین آرون افشار به درخواست خودش قسمتی از این آهنگ را نیز به صورت زنده اجرا کرد، شاید او با این کار خواست توانایی خود را در عرصه موزیک و خوانندگی به اثبات برساند. یک سال بعد از حضور در خندوانه افشار برای برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری دعوت شد که این برنامه نیز بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت. جالب است بدانید که این خواننده جوان در برنامه دورهمی عنوان کرد در عرصه موسیقی به صدای به بهنام بانی و بابک جهانبخش علاقه دارد و خود از طرفداران آنهاست.

علایق آرون افشار
افشار درباره علایق خود در برنامه دورهمی گفت که اگر خواننده نمیشد حتما سراغ فوتبال میرفت او همچنین بیان کرد که در فوتبال برایش استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارد. علاوه بر فوتبال او به بازیگری نیز علاقه مند است و در این برنامه خبر داد که به زودی قرار است به عنوان بازیگر جلوی دوربین حاضر شود. جالب تر اینکه او بیان کرد که یکی از دوستانش در حال نوشتن داستانی مهیج از زندگی اوست.

دلیل محبوبیت آرون افشار چیست؟
از عواملی که میتوان گفت به محبوبیت و جذب مخاطب برای آرون افشار کمک کرده است، سبک خاص او و تحریرهای زیبایی است که با صدای دلنشینش خلق می کند. البته ناگفته نماند که در کنار این عوامل حمایت معین راهبر نیز موثر واقع شده است. علاوه براین آرون افشار دربین همکاران و عموم مردم بسیار مبادی آداب بوده و با همه با احترام رفتار میکند.

این خواننده جوان پس از آهنگ جانم باش موزیک های دیگری نیز منتشر کرده است که به شرح ذیل است:
- آهنگ طبیب ماهر
- آهنگ خط ونشان
- آهنگ ترکم کردی
- آهنگ چال گونه
- آهنگ دلشوره
- آهنگ یار جونی
- آهنگ گیسو پریشان
- آهنگ مادر
- آهنگ عاشق کش
- آهنگ پناه عاشقان و ...


جدیدترین آهنگ های آرون افشار را از کجا دانلود کنیم؟
یکی از بهترین مرجع های پخش آهنگ در ایران سایت تک موزیک است. این سایت که به عنوان مرجع به روز ترین آهنگ های ایرانی شناخته می شود، امکان دانلود تمام آهنگ های آرون افشار را نیز برای شما فراهم کرده است. تک موزیک را به عنوان کامل ترین و در دسترس ترین مرجع دانلود موزیک به خاطر داشته باشید. حتما می دانید که لذت شنیدن هر موزیک به کیفیت آن است. شما با تک موزیک میتوانید آهنگ های آرون افشار را با بهترین کیفیت دانلود کرده و گوش کنید.

کنسرت های آرون افشار

آرون افشار,بیوگرافی آرون افشار,عکس آرون افشار

تصاویر آرون افشار

 
افشار اولین کنسرت خود را با حمایت موسسه موسیقی فروهر با اجرای 15 موزیک برای مخاطبان در بیست و هشتم دی ماه 98 در سالن همایشات برج میلاد با حضور چندی از بازیگران و هنرمندان روی صحنه برد. وی پس از این کنسرت برای اجرای آهنگ در جشنوارهسی و پنجم فیلم فجر نیز دعوت شد و آهنگ گیسو پریشان را اجرا کرد. آرون افشار پس از آن در شهرهای تبریز، کیش، رشت، شیراز نیز کنسرت هایی را برقرار کرد که با استقبال طرفداران روبه رو گردید.

آلبوم آهنگ آرون افشار
خبر خوب برای طرفداران آرون افشار این است که این خواننده محبوب و خوش آتیه کشورمان یک آلبوم موسیقی در حال آماده سازی دارد که به زودی از رسانه تک موزیک منتشر خواهد شد. امید است که همواره با شنیدن صدای ناب و گیرای آرون افشار لحظات خوبی را سپری نمایید. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024