آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

فیلم های پرفروش 2013 سینمای هند +عکس



اخبار فرهنگی - فیلم های پرفروش 2013 سینمای هند +عکس

یکی از معیارهای ارزیابی جذابیت فیلم ها وضعیت فروش در جدول فروش است. صنعت سینمای هند را گروهی بومی تشکیل داده اند که باید میان تحسین منتقدان و موفقیت تجاری یکی را برگزیند.

یکی از معیارهای ارزیابی جذابیت فیلم ها وضعیت فروش در جدول فروش است. صنعت سینمای هند را گروهی بومی تشکیل داده اند که باید میان تحسین منتقدان و موفقیت تجاری یکی را برگزیند. هنوز چشم انداز مشهور بالیوود ،ساختن فیلم هایی است که در گام نخست سرگرم کننده باشد.

 

بازیگر معروف هند ویدیا بالان در « فیلم کثیف» نقش یک بازیگر زن فیلم های رده ب را دارد این شخصیت در فیلم حرف خوبی می زند:«ما بر اساس عملکرد فیلم در باجه بلیت فروشی، روی موفقیت فیلم قضاوت می کنیم.» در یک کلام فهرست پیش رو فیلم هایی هستند که سال 2013 فروش بسیار عالی داشتند و در باشگاه صد کروری قرار گرفتند.

 

اخبار , اخبار گوناگون , فیلم های پرفروش 2013

(نمایی از این جوانگی دیوانگی است با نقش آفرینی دیپیکا پادوکن که امسال چهار فیلم پرفروش سینمای هند به او تعلق دارد)

 

چینای اکسپرس/قطار سریع السیر چینای(روهیت شتی)

داستان کهنه بالیوود رقابت پا به پای خان های این سینما(امیر،سلمان و شاهرخ)است.  زمانی که بحث برتری خان های این سینما پیش می آید از فیلمسازان گرفته تا علاقه مندان این سه ستاره نظرات خاص خودشان را دارند.

 

اخبار , اخبار گوناگون , فیلم های پرفروش 2013

 

دو سال پیاپی سلمان خان با فیلم های پرفروش خود (که رکورد شکن) هم بود از رقبایش پیشی داشت. امسال همکاری شاهرخ خان با روهیت شتی به این ستاره مسلمان سینمای هند فرصت داد تا از رقیب خود جلو بیافتد. بز طبق گزارش تاران آرداش کارشناس اقتصادی سینمای هند ,چینای اکسپرس در هند 227 کرور فروخت و نخستین فیلمی لقب گرفت که ظرف 4 روز به باشگاه صد کروری ها پیوست.

 


کریش3(راکش روشان)

 

اخبار , اخبار گوناگون , فیلم های پرفروش 2013

 

نظر منتقدان نسبت به نقش آفرینی هریتیک روشان در این فیلم ابرقهرمانانه بسیار متفاوت است. اما بی شک قسمت سوم کریش یکی ار پرفروش ترین فیلم های سال 2013 هند است. هیبت ورزیده هریتیک روشان و تدوین هوشمندانه ی سکانس های حادثه ایی فیلم ،سبب شد تا کریش افتتاحیه عالیی داشته باشد و ظرف 4 روز به باشگاه فیلم های صد کروری سال 2013 ملحق شود.  در مجموع کریش 3 ،244 کرور فروش داشت. هرچند که عده ایی از کارشناسان اعتقاد دارند این رقم بیش از رقم واقعی فروش فیلم است.

 


این جوانی دیوانگی است(آیان موکرجی)

 

اخبار , اخبار گوناگون , فیلم های پرفروش 2013

 

فروش افتتاحیه این جوانی دیوانگی است غیرقابل تصور بود.  رانبیر کاپور بازیگر بزرگی است(ظرف دو سال گذشته بیشترین جوایز بهترین بازیگری را او برده ) اما  هیچ کارشناسی انتظار نداشت وی بتواند خان های سینما را با این فیلم به چالش بکشد.( این جوانی دیوانگی است در همان هفته های نخست نمایش در ایالات متحده آمریکا در فهرست ده فیلم پرفروش سینمای هالیوود قرار گرفت).به نظر می رسید این فیلم بتواند رکورد های تاریخی «سه احمق»( راج کمار هیرانی) و «یک ببر»(کبیر خان) را بشکند اما فروش آن از رقم 188.57 کرور فراتر نرفت.

 


گراند مستی (ایندرا کمار)

 

اخبار , اخبار گوناگون , فیلم های پرفروش 2013

 

هر تبلیغی می تواند تبلیغ مفید باشد! برخلاف انتظارها  این کمدی بزرگسالانه فروش خوبی داشت و ظرف 23 روز به جرگه فیلم های صد کروری پیوست و نخستین فیلم کمدی بزرگسالانه لقب گرفت که توانست چنین فروشی داشته باشد. این فیلم کارنامه  ویویک اوبری را احیا کرد و بازیگر ایرانی الا صل مریم زکریا را به شهرت بیشتری رساند .

 


رام لیلا(سانجی لی لا بهانسالی)

 

اخبار , اخبار گوناگون , فیلم های پرفروش 2013

 

کارگردانِ دیوداس بسیار هوشمند است.برای   این فیلم عاشقانه بسیار تبلیغ شد . معمولا از  چنین فیلم هایی  فروش بسیار بالایی انتظار می رود. بازیگر محبوب امسال دیپیکا پادوکن است که در این فهرست چهار فیلم پرفروش دارد. او در  این فیلم مقابل رانویر سینگ تازه کارتر ظاهر می شود.می گویند فروش رام لیلا در هند 108 کرور بوده است.

 


سیک پرنده/Bhaag Milkha Bhaag  (راکش ام پراکش مهرا)

 

اخبار , اخبار گوناگون , فیلم های پرفروش 2013

 

پراکش مهرا با انتخاب داستانی که تمام مردم هند زیر وبمش را می شناختند ریسک کرد. فیلم داستان قهرمان ورزشی مشهور هند میلکا سینگ را بازگو می کند. نقش آفرینی فرهان اختر( که کارگردان هم هست) در نقش نام بخش فیلم بسیار تاثیر گذار بود. موسیقی و ترانه های پارسون جوشی تاثیر سیک پرنده را دو چندان کرد.منتقدان متفق القول فیلم را ستودند. تارا ن  آرداش می نویسد فیلم در هند  108 کرور فروخت.

 


مسابقه 2(عباس- مستان)

 

اخبار , اخبار گوناگون , فیلم های پرفروش 2013

 

فیلم با سبک عباس مستان منتقدان را به دو جبهه موافق و مخالف  تقسیم کرد ولی بیشتر تماشاگران  این فیلم حادثه ایی  با ضرب آهنگ خوب و پرستاره را دوست داشتند.


عاشقی 2(موهیت سوری)

 

اخبار , اخبار گوناگون , فیلم های پرفروش 2013

 

موهیت سوری و آهنگساز  فیلم تحت فشار قرا رداشتند تا برای عاشقی  که موضوعش خوانندگان است موسیقی خوبی تدارک ببینند .خوشبختانه تماشاگران مایوس نشدند. این فیلم عاشقانه و تلخ  با موضوع شهرت ،دو بازیگر تازه کار شاردها کاپور و آدییتیا روی کاپور را یک شبه به شهرت رساند.به تمامی نکات  ربز و درشت ِ فیلم ،تبلیغات هوشمندانه  را  هم ضافه کنید که عاشقی بی ستاره را به باشگاه صد کروری ها(میلیارد روپیه) رساند.
اخبر فرهنگی - کافه سینما

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------