ببین واسه من «بگم... بگم» نکن!!



حاضرجوابی جالب احسان علیخانی در ماه عسل امشب:

ببین واسه من «بگم... بگم» نکن!!

پاسخ ناگهانی علیخانی به جمله‌ای که در ناخودآگاه جمعی بسیاری از ایرانی‌ها حک شده، بخشی از خاطرات یک نسل را دوباره برای‌شان زنده کرد.

 احسان علیخانی آن‌قدر موجود بامحبتی است که تصمیم گرفته هر شب یک سوژه جالب و نوشتنی (و شاید خواندنی) دست ما بدهد. البته سوژه‌ای که امشب از مجری برنامه «ماه عسل» نصیب‌مان شده درباره لباس و پوشش و رنگ شلوار او نیست. به خصوص که احسان امشب در ابتدای برنامه زنده‌اش به شوخی و جدی اعلام کرد: «سه شب از آغاز برنامه گذشته. بیایید و دیگر به لباس و دکور ما گیر ندهید...»

 سوژه جالب دربرنامه ماه عسل,حاضرجوابی جالب احسان علیخانی در ماه عسل

اما مجری خوش‌قریحه «ماه عسل» امشب در بخشی از اجرای برنامه و در واکنش به یکی از میهمانانش جمله‌ای به کار برد که به نقطه طلایی برنامه و به مصداق بارزی از نکته‌سنجی و هوش بالای او تبدیل شد. میهمانان امشب ماه عسل از میان صاحبان مشاغل ویژه و عجیب انتخاب شده بودند. از زنی که قصابی می‌کرد تا صخره‌نوردی که کارهای صنعتی را در ارتفاعات عجیب و غریب انجام می‌داد.

 

و البته همشهری‌های کوتاه‌قامتی که ورود به باک هواپیما و تعمیرات آن بخش‌ فقط از ادم‌هایی با جثه آن‌ها برمی‌آمد. یکی از این میهمان‌ها در جایی از صحبت‌هایش وقتی می‌خواست به شرایط سخت کار و حقوق ناچیز و عدم حمایت مسئولان اشاره کند، دو بار از علیخانی پرسید: «بگم؟ بگم؟» و واکنش احسان در این لحظه بی‌نظیر بود: «ببین واسه من بگم بگم نکن! اگه می‌خوای بگی بگو!» این جمله‌ ناگهانی انگار بخشی از خاطرات یک نسل را دوباره برای‌شان زنده کرد.

 

ما که عمرمان به شناختن این کدها قد نمی‌دهد، اما بعضی از بزرگ‌ترهایمان از شنیدن «بگم؟ بگم؟» و واکنش کوبنده احسان علیخانی به این سوال دچار شور و هیجان عجیبی شدند. به این ترتیب دستگیر ما شد که حتما گذشته پرمعنایی پشت این واژه‌ها نهفته است.

قانون آنلاین

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------