رقابت گوگوش با شوهر سابقش در 'من وتو' و 'فارسی وان'!



 

رقابت گوگوش,رقابت گوگوش با شوهرش

 

شبکه فارسی وان در اقدامی مشابه با شبکه من و تو « که با برگزاری دو دوره مسابقه با عنوان 'آکادمی گوگوش' ضمن تولید برنامه ای با چاشنی ابتذال به جذب نیرو پرداخته است»، از شوهر سابق گوگوش برای جذب نیرو جهت بازی در فیلم های مبتذلش استفاده کرد.

 

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، شبکه من و تو که با استفاده از یکی از خواننده های طاغوتی (گوگوش) به برگزاری دو دوره مسابقه با عنوان "آکادمی گوگوش" اقدام کرده بود ضمن تولید برنامه ای با چاشنی ابتذال سعی کرد حداکثر مخاطبین را به خود جذب کند.

 

شبکه فارسی وان نیز در اقدامی مشابه، از شوهر سابق گوگوش برای جذب نیرو جهت بازی در فیلم های مبتذلش استفاده کرد.

 

شبکه فارسی وان که از روش های گوناگون برای جذب بازیگر برای ساخت فیلم های مبتذل و غیراخلاقی اش استفاده می کند اخیرا از طریق بهروز وثوقی، شوهر سابق گوگوش [فائقه آتشین] در جهت جذب بازیگر استفاده کرد.

 

شبکه فارسی وان در این زمینه طی خبری اعلام کرد: «بهروز وثوقی در نظر دارد با حضور تعداد محدودی از علاقمندان، یک دوره کلاس بازیگری برگزار کند.»

 

شبکه فارسی وان خطاب به بینندگانش گفت: «یک صحنه از فیلم مورد علاقه تان را بازی کنید و با ارسال ویدیوتان شانس حضور در این کلاس ها را به دست آورید. فارسی وان 6 نفر از بهترین ها را برای شرکت در این کلاس ها انتخاب می کند!»

 

فارسی وان افزود: «همچنین 6 نفر دیگر نیز می توانند شانس شرکت در مراسم شام و امضای کتاب زندگی نامه بهروز وثوقی را داشته باشند!! در ضمن 6 نفر هم می توانند برنده کتاب امضا شده ایشان باشند که به آدرس آن ها ارسال می شود.»

 

گفتنی است، شبکه های "من و تو" و "فارسی وان" با برنامه های مبتذل و غیراخلاقی شان فرهنگ اصیل و اعتقادات مردم ایران را مورد هجمه خود قرار می دهند. عوامل هر کدام از این دو شبکه برای جذب نیرو شیوه های گوناگونی را به کار می گیرند. بخشی از نیروهای شبکه من و تو از طریق مسابقه خوانندگی تحت عنوان "آکادمی گوگوش" جذب شدند! که شبکه فارسی وان نیز برای اینکه از قافله عقب نماند از بهروز وثوقی، شوهر سابق گوگوش نهایت استفاده را می کند و از طریق وی به جذب بازیگر - برای ایفای نقش در فیلم های غیراخلاقی- می پردازد.

 

شایان ذکر است که خیانت و توطئه شبکه های "من و تو" و "فارسی وان" به مردم ایران تا حدی است که چندی پیش مدیر یکی از شبکه های لس آنجلسی – که شبکه اش در ابتذال دست کمی از این دو شبکه ندارد- ضمن افشای پشت پرده مدیریت این دو شبکه به ایرانیان بافرهنگ هشدار داد و گفت: «از زمانی که این شبکه های من و تو و فارسی وان تاسیس شده اند هدف اصلی آنها ضربه زدن به فرهنگ اصیل ایرانی است و حرمت خانواده را یک چیز لوسی نشان می دهند و از دیدگاه و فرهنگ های مختلف به فرهنگ ایرانی هجوم آورده اند و از صبح تا شب برنامه هایی را نشان می دهند که دروغ، خیانت، نامردی، فحاشی، بی اخلاقی و هر صفت زشت اجتماعی را که بگویید به مردم ایران یاد می دهند و تنها هدفشان این است که فرهنگ اصیل ایرانی را از بین ببرند و حرمت ها را بشکنند و حریم خانواده و احترام متقابل بین پدر و مادر، حرمت و حیای بین برادر و خواهر، اعتماد و محبت به همدیگر را از بین ببرند و اعضای خانواده را به جان هم بیندازد.»/مشرق نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------