اکبرعبدی در نقش یک نامزد ریاست جمهوری



 

 اکبرعبدی در نقش یک نامزد ریاست جمهوری

 

"اخراجی های۳" پس از فیلمبرداری در منطقه شهرک غرب، در لوکیشن تازه خود وارد آسایشگاه جانبازان در خیابان ولیعصر خواهد شد.

گروه تهیه و تولید "اخراجی های۳" مدتی است در لوکیشن های مختلف واقع در منطقه شهرک غرب به سر می برند و فیلمبرداری در این منطقه امروز به پایان می رسد و بر این اساس قرار است فیلمبرداری این فیلم سینمایی به کارگردانی مسعود ده نمکی وارد آسایشگاه جانبازان شود.

طبق اعلام بانی فیلم، این لوکیشن به عنوان یک آسایشگاه جانبازان در خیابان ولیعصر بازسازی شده است. همچنین به گفته ده نمکی چهار بازیگر جدید به عنوان آخرین گروه بازیگران در این صحنه ها به «اخراجی ها ۳» اضافه می شوند که اسامی شان بزودی اعلام خواهد شد. آخرین لوکیشن فیلم نیز شهرک سینمایی دفاع مقدس خواهد بود که مربوط به زمان گذشته و فلاش بک «اخراجی ها ۳» است.

فیلمبرداری این فیلم طبق برنامه ریزی قبلی طی ۵۰ جلسه انجام خواهد شد. همچنین نکته قابل توجه در این میان، بازی اکبرعبدی در نقش یک نامزد انتخاباتی است.

تدوین فیلم ده نمکی همچنان ادامه دارد و صداگذاری و ساخت موسیقی «اخراجی ها ۳» نیز انجام می شود تا فیلم برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده شود.

اکبر عبدی، حسام نواب صفوی، بهنوش بختیاری، سید جواد هاشمی، فخرالدین صدیق شریف، ماشاء ا... شاهمرادی زاده، قاسم زارع، مریم سلطانی، امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، علی دهکردی، مریم کاویانی، سیروس کهوری نژاد، محمود مقامی، سپند امیرسلیمانی، یوسف صیادی، رز رضوی و ابوالفضل همراه بازیگران این فیلم هستند که تهیه کنندگی آن را مسعود ده نمکی خود برعهده دارد.... / شبکه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------