احتمال پخش شرایط خاص در ماه رمضان قوت می گیرد!



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,شرایط خاص

سریال «شرایط خاص» با نام اولیه «کلاف های رنگی» به کارگردانی وحید امیرخانی پس از نوروز روی آنتن شبکه سه می رود. این در حالی است که طبق شنیده خبرنگار ما ممکن است اگر سریال «برادر جان» به کارگردانی محمدرضا آهنج به پخش برای ماه رمضان نرسد، «شرایط خاص» جایگزین شود. گرچه این مجموعه در ۱۶ قسمت تولید شده، اما از آنجایی که تلویزیون همواره قابلیت این را داشته که از یک تله فیلم، مینی سریال پخش کند، ممکن است که درباره سریال «شرایط خاص» هم این اتفاق بیفتد. اما آنچه که تا به امروز مشخص شده این است که سریال «شرایط خاص» بعد از سریال ویژه نوروز و پیش از ماه رمضان از شبکه سه پخش خواهد شد.

«شرایط خاص» که پیش از این چندین بار زمان پخش آن اعلام و سپس منتفی شد، به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه کنندگی سید مرتضی فاطمی در ۱۶ قسمت تولید شده که یک کمدی قصه گوی موقعیت است که بخشی از این موقعیت با جابجایی شخصیت در طول داستان رخ می‌دهد. این مجموعه نگاهی گذرا به دفاع مقدس دارد و مضامین اجتماعی با زبانی طنز در آن طرح می‌شود.

در این سریال پر بازیگر و پر لوکیشن بازیگرانی چون: کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، شهره سلطانی، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسدالهی، مصطفی ساسانی، وحید آقاپور و اسدالله یکتا ایفای نقش کرده اند.

بانی فیلم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------