هالیوودی‌هایی که از آهنگ‌های مشهورشان بیزارند!



خواننده‌های هالیوود، جزو مشهورترین افراد جهان هستند. آهنگ‌های آن‌ها در سراسر جهان شنیده می‌شود و خاطرات زیادی را در یاد مردم بر جای می‌گذارد. اگر چه هواداران به خواننده‌های محبوب شان وفادارند، اما گاهی خود خواننده‌ها هستند که برخی از آهنگ هایشان را نقد می‌کنند.

خواننده‌های هالیوود، جزو مشهورترین افراد جهان هستند. آهنگ‌های آن‌ها در سراسر جهان شنیده می‌شود و خاطرات زیادی را در یاد مردم بر جای می‌گذارد. اگر چه هواداران به خواننده‌های محبوب شان وفادارند، اما گاهی خود خواننده‌ها هستند که برخی از آهنگ هایشان را نقد می‌کنند. البته طبیعی ست که یک خواننده از تمام آهنگ‌هایی که خوانده راضی نباشد، اما این موضوع زمانی عجیب است که آن آهنگ موجب شهرت و محبوبیت آن خواننده شده است. اگر دوست دارید بدانید کدامیک از خواننده‌های هالیوود، از مشهورترین آهنگ هایشان متنفرند، در ادامه همراه مان باشید.

 

لیدی گاگا از «TELEPHONE»

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,خواننده های هالیوود

 

لیدی گاگا به لباس ها، آرایش، مدل مو و حرکات عجیب و غریب اش شهرت دارد. در واقع او خودش این سبک را برای رسیدن به شهرت و محبوبیت انتخاب کرده، اما اعتقاد دارد که موزیک ویدیوی آهنگ «TELEPHONE» که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، چیزی فراتر از حد معمول بود به طوری که خودش هم حاضر نیست نامی از او ببرد. اگر چه لیدی گاگا همکاری اش با بیانسه در این موزیک ویدیو را دوست دارد، اما به نظر او، این آهنگ نقطه سیاهی را در رزومه اش ثبت کرده است. او در این باره می‌گوید: «این آهنگ یکی از بدترین آهنگ‌های من بود، اما خب درآمد زیادی برایم به همراه داشت.»

 

مایلی سایرس از «PARTY IN THE USA» 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,خواننده های هالیوود

 

یکی دیگر از ستاره‌هایی که به زبان در آوردن هایش معروف است، مایلی سایرس می‌باشد. به گفته خودش، او از آهنگ «PARTY IN THE USA» که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، متنفر است. این آهنگ در ۲۸ هفته در رتبه یک ۱۰۰ آهنگ داغ قرار گرفت و به عنوان یکی از بهترین آهنگ‌های مایلی سایرس انتخاب شد. قسمت بد ماجرا این است که این آهنگ در ابتدا برای مایلی سایرس نوشته نشده بود. در واقع ترانه سرای این آهنگ آن را برای خواننده سبک آر اند بی، جسی جی، نوشته بود، اما در نهایت این آهنگ به مایلی سایرس پیشنهاد شد. مایلی آنقدر از این آهنگ بیزار است که یک بار در یک میهمانی در سال ۲۰۱۱ در شیکاگو به DJ گفت: «هر آهنگی که دوست داری را بگذار، جز آهنگ «PARTY IN THE USA.» یعنی او حتی در میهمانی خودش هم حاضر نیست که این آهنگ را بشنود.

 

کیتی پری از «I KISSED A GIRL» 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,خواننده های هالیوود

 

اگرچه ممکن است شما خواننده ای، چون کیتی پری را فرد موفقی ببینید که از تمام کارهایش راضی است، اما واقعیت چیز دیگری ست. او هم مانند بسیاری از خواننده‌های دیگر، برخی از آهنگ هایش را نقطه سیاهی در رزومه کاری اش می‌داند. به عنوان مثال کیتی پری از آهنگ «I KISSED A GIRL» که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد، بیزار است. در واقع او پس از امضای قراردادش یا کپیتال رکوردز، با انتشار این تک آهنگ به شهرت رسید و طرفداران زیادی پیدا کرد، اما گویا خودش از آن راضی نبوده است. البته دلیلش هم واضح است. به گفته خودش: «مخاطب این شعر من یک زن بود. شاید ۱۰ سال قبل خواندن چنین ترانه‌ای برای من اهمیتی نداشت، اما حال از این که فکر می‌کنم من یک شعر را در مورد رابطه با یک زن دیگر خوانده ام، از خودم شرمنده می‌شوم. کاش می‌توانستم به گذشته بازگردم و متن این آهنگ را تغییر دهم.»

 

آریانا گرانده از «BANG BANG» و «BREATHIN» 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,خواننده های هالیوود

 

اگر چه برخی از خواننده‌ها مثل کیتی پری، تنها دوست دارند تغییراتی جزیی به آهنگ‌هایی که خوانده اند بدهند، اما فردی مثل آریانا دوست دارد که ۲ تا از آهنگ هایش را به طور کل از صحنه روزگار محو کند. او پخش کردن آهنگ‌های «BANG BANG» و «BREATHIN» را برای تمام رستوران ها، رادیو، پاساژ‌ها و... ممنوع کرد. آهنگ «BANG BANG» بیش از ۱.۲ میلیون بازدید در یوتیوب داشته و همچنین به مدت ۳۱ هفته جزو ۳ آهنگ برتر بیلبورد قرار گرفت. با این اوصاف، ما به راستی نمی‌دانیم که چرا آریانا از این آهنگ اش بیزار است.

 

جیمز بلانت از «YOU’RE BEAUTIFUL» 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,خواننده های هالیوود

 

آیا چیزی آزاردهنده‌تر از این است که یک خواننده از بهترین آهنگ اش متنفر باشد؟ آهنگ «YOU’RE BEAUTIFUL» جیمز بلانت جزو یکی از زیباترین و به یاد ماندنی‌ترین آهنگ هاست، در واقع جیمز بلانت با این آهنگ به شهرت و محبوبیت جهانی رسید. اصلا همین تک آهنگ باعث شد که آلبوم این خواننده به فروش رود، اما گویا خودش از این آهنگ تنفر دارد. او اعتراف می‌کند: «این آهنگ برای من مثل یک کابوس می‌ماند.» چرایش را ما هم نمی‌دانیم!

 

نیروانا از «SMELLS LIKE TEEN SPIRIT» 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,خواننده های هالیوود

 

نیروانا یک گروه راک آمریکایی بود که در سال ۱۹۸۷ توسط کرت کوبین و کریست ناواسلیک در واشینگتن بنیان نهاده شد. با وجود این که گروه نیروانا تنها سه آلبوم استودیویی در طول هفت سال فعالیت خود منتشر کرد، به عنوان یکی از تأثیرگذارترین و مهم‌ترین گروه‌های موسیقی راک در عصر مدرن یاد می‌شود. کرت کوبین، گیتاریست و خواننده این گروه اعتراف کرد که آهنگ «SMELLS LIKE TEEN SPIRIT» تنها به هدف مارکتینگ و این که مردم را به سمت شنیدن موسیقی شان بکشاند، منتشر شد. حتی در مصاحبه‌های مختلف هم اعضای این گروه گفتند که از این آهنگ متنفرند: «ما حتی حاضر نیستیم که یک بار دیگر این آهنگ را اجرا کنیم.» در یکی از کنسرت‌های این گروه، زمانی که مردم یک صدا این آهنگ را درخواست می‌کردند، کوبین گیتارش را به زمین انداخت و سن را ترک کرد. آنجا بود که به همه ثابت شد کوبین واقعا از این آهنگ بدش می‌آید.

 

وان دایرکشن از «THAT'S WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL» 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,خواننده های هالیوود

 

لیام پین راه زیادی را برای خوانندگی طی کرد. او که در برنامه «X-Factor» درخشید، توانست در گروه مشهور «وان دایرکشن» خودش را نشان دهد. اگر چه او در حال حاضر آهنگسازی در خانه اش را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهد، اما در گذشته همه چیز فرق می‌کرد. شاید لیام به خاطر شهرت اش مجبور به انجام برخی کار‌ها بود. او یک بار در مصاحبه‌ای گفت: «من از خیلی از آهنگ‌های گروه خوشم نمی‌آمد. مثلا آهنگ «THAT'S WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL» از نظر من واقعا بد بود. هر زمان که رادیو این آهنگ را پخش می‌کرد، من آن را خاموش می‌کردم.» واقعا عجیب است، نه؟!

 

مندی مور از «CANDY» 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,خواننده های هالیوود

 

یکی دیگر از ستاره‌هایی که از چند تا از آهنگ‌های خودش متنفر است، مندی مور می‌باشد. آهنگی که او در سال ۲۰۰۹ با نام «CANDY» منتشر کرد، یکی از بهترین آهنگ‌های سال بود، اما او خودش آن را قبول ندارد. او حتی ۲ آلبوم اولش با نام‌های «So Real» و «Wanna Be With You» را افتضاح می‌داند. مندی حتی از هوادارانش برای انتشار این آلبوم‌ها معذرت خواهی کرد: «اگر من می‌توانستم، پول همه آن‌هایی را که این دو آلبوم را خریده اند، پس می‌دادم.» البته آهنگ‌های او آنقدر هم که خودش می‌گوید، بد نیستند. او شاید انتظار بیشتری از خودش دارد، اما هر چه باشد، او هنوز هم که هنوز از فروش آن آلبوم‌ها درآمد کسب می‌کند.

 

 برترین ها

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------