رونمایی از تصاویر جدید سریال «۸۷ متر»/ تصویربرداری ادامه دارد



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,اسریال87متر

این روزها سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری در تهران همچنان در حال تصویربرداری است و عکس‌های جدید سریال رونمایی شده است.

به گزارش مهر، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری این روزها در تهران در حال انجام است و تمام بازیگران اصلی مقابل دوربین هستند.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,اسریال87متر


گروه در حال حاضر در بازار تهران حوالی چهار راه سیروس و در لوکیشن منزل اجاره ای خانواده پوردَوَرانی هستند و تا سه روز آینده برای ادامه تصویربرداری به لوکیشن بیمارستان نقل مکان خواهند کرد.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,اسریال87متر


سریال «۸۷  متر» به تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که هم اکنون در حال تولید است.

تصویربرداری این سریال مدتی برای بودجه متوقف مانده بود که بیش از یک ماه به طول کشید و چندی است دوباره کار خود را آغاز کرده است.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,اسریال87متر


مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در سیمافیلم در دست تولید است.

علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست، مرتضی علی آبادی، سونیا سنجری، مسیح خانزاده، سلیمه رنگزن، ملیکا نصیری، رضا مسعودی، غزل شجاعی، الهه خادمی، عرفان آصفی، علی طالب‌لو، مهدی دانایی مقدم، سلمان خطی، نیما نوری زاده و عادله دائم پناه از بازیگران «۸۷ متر» هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------