آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

رابرت دنیرو در «بعد از تبعید» پدر می شود



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,رابرت دنیروشایا لابوف
رابرت دنیرو به همراه شایا لابوف درفیلم سینمایی «بعد از تبعید» نقش پدر و پسر را ایفا خواهند کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، رابرت دنیرو و شایا لابو، در فیلم سینمایی درام و جنایی «بعد از تبعید» نقش پدر و پسر را بازی می‌کنند.

لابوف در این فیلم نقش مایک دلانی را دارد که به دلیل کشتن یک فرد بی گناه در یک دزدی خشونت آمیز به زندان افتاده است. او پس از آزادی از زندان، دوباره به زندگی مجرمانه اش با پدر دائم الخمر خود (رابرت دنیرو) باز می‌گردد. با این حال این دو قصد دارند برادر کوچک دلانی را از مواد مخدر و جرم و جنایت دور کنند.

جاشوا مایکل استرن، کارگردان این فیلم سینمایی است که کارگردانی فیلم بیوگرافی استیو جابز، فیلم «رای دهندگان مردد» و سریال «قبرها» را در کارنامه دارد. آنتونی تورن و مایکل تووو نویسندگی این فیلم پر ستاره را برعهده دارند. فیلمبرداری این فیلم از ماه اکتبر (مهر) در فیلادلفیا آغاز خواهد شد.

شیا لابوف، برای فیلم‌های با بودجه سنگینش مثل «تبدیل شوندگان» و «ایندیانا جونز» شناخته می‌شود. او امسال در فیلم سینمایی «کره بادام زمینی فالکن» ایفای نقش کرده بود که داستان یک مرگ جوان را روایت می‌کند و در تلاش است تا کشتی گیر شود.

«بعد از تبعید» شیا لابوف را در کنار ستاره بزرگی مقابل رابرت دنیرو قرار می‌دهد، اما لابوف با ایفای نقش در کنار بازیگران بزرگ غریبه نیست. تام هاردی، برد پیت، جسیکا چستین، جان برنتال از جمله ستارگانی هستند که لابوف در کنار آن‌ها ایفای نقش کرده است.

دنیرو در فیلم سینمایی مارتین اسکورسیزی با عنوان «مرد ایرلندی» در کنار ال پاچینو، جو پشی ایفای نقش کرده است. او همچنین در فیلم سینمایی «جوکر» همبازی واکین فینیکس است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------