بهترین فیلم گلدن گلوب ۲۰۲۰ سومین فیلم پرفروش سال جدید میلادی



فیلم سینمایی «۱۹۱۷» در ژانر حماسی جنگی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سم مندس اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از سه هفته پیش آغاز کرده است، این فیلم بعد از دریافت گلدن گلوب امسال با افزایش فروش روبرو شده و با فروشی معادل ۴۲ میلیون دلار به رتبه سوم باکس آفیس آمریکا در سال ۲۰۲۰ را از آن خود کرده است.

به گزارش میزان، فیلم سینمایی «۱۹۱۷» در ژانر حماسی جنگی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سم مندس اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از سه هفته پیش آغاز کرده است، این فیلم بعد از دریافت گلدن گلوب امسال با افزایش فروش روبرو شده و با فروشی معادل ۴۲ میلیون دلار به رتبه سوم باکس آفیس آمریکا در سال ۲۰۲۰ را از آن خود کرده است.

 

مندس، فیلم‌نامه این فیلم را با همراهی کریستی ویلسون و با الهام از خاطره‌ای که پدربزرگش برای او تعریف کرده بود، به رشته تحریر درآورده است. داستان فیلم در بهار سال ۱۹۱۷ و در طی جنگ جهانی اول در شمال فرانسه رقم می‌خورد. جرج مکای، دین‌چارلز چپمن، بندیکت کامبربچ، کالین فرث، مارک استرانگ، ریچارد مدن، اندرو اسکات و جیمی پارک ستارگان فیلم هستند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,بهترین فیلم گلدن گلوب ۲۰۲۰

 

پرونده ساخت ۱۹۱۷ نخستین بار در ژوئن ۲۰۱۸ باز شد. تام هالند نخستین انتخاب مندس برای بازی در نقش اول فیلم بود، اما به علت طولانی بودن مراحل فیلم‌بردای و تداخل با پروژه‌های دیگر هالند، او این پیشنهاد را رد کرد.

 

در اکتبر ۲۰۱۸ خبر رسید که راجر دیکینز به عنوان مدیر فیلم‌برداری به پروژه پیوسته و سپس مشخص است که او و مندس قصد دارند فیلم را به صورت برداشت بلند، فیلم‌برداری کنند. کار تصویربرداری به علت پیچیده بودن پروژه و سخت‌گیری‌های مندس و دیکینز بیشتر از مدت تعیین شده به طول انجامید.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,بهترین فیلم گلدن گلوب ۲۰۲۰

 

مندس کارگردان انگلیسی است که بخاطر ساخت اولین فیلم خود با نام زیبای آمریکایی توانست جایزه اسکار بهترین کارگردانی را از آن خود کند. از جمله فیلمهای مطرح مندس می‌توان به زیبای آمریکایی، جاده‌ای به‌سوی تباهی، جاده انقلابی و اسکای‌فال اشاره کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------