جزئیات حال استاد شجریان از زبان همایون



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,همایون شجریان
همایون شجریان در جمع هواداران مقابل بیمارستان جم، حال استاد شجریان را بهتر از دو روز پیش توصیف کرد و به تشریح جزئیات درمان پدر پرداخت.

همایون گفت که استاد شجریان چند سال قبل در آمریکا رادیوتراپی کردند و این رادیوتراپی برای ایشان عوارض سوئی هم داشت.

 

وی افزود: شرایط طوری شد که دکترها در آمریکا ایشان را جواب کردند و گفتند که ایشان یک هفته بیشتر نخواهد بود چون یک هفته بود آب و غذا نخورده بود. برای استاد شجریان لوله تغذیه در داخل معده گذاشتند چون نمی توانستند غذا بخورند؛ این باعث شد که احیا شوند.

 

این استاد آواز ادامه داد: مقدمات را فراهم کردیم و ایشان را به ایران آوردیم و از آن روز سه سال است که سایه شان بالای سر ماست.

 

فرزند استاد شجریان به مشکل افسردگی پدر در اثر بیماری نیز اشاره کرد که گاهی مانع از غذا خوردن می شود.

 

همایون شجریان توضیح داد: امروز که پدر در بیمارستان هستند به خاطر این است که گاهی بلعشان دچار مشکل می شود؛ مشکل بلع باعث شده بود خیلی نتوانند خلط های سینه را رد کنند لذا ریه ایشان دچار مشکل شده بود و عفونتی شکل گرفته بود که هفته پیش حل شد. چند روزی در خانه بودند که دوباره مشکل پیش آمد و الان حالشان از پریشب بهتر است. امیدواریم که از این مرحله هم عبور کنند. با کمک دستگاه، تنفس خودشان برقرار است.

 

فرزند خسرو آواز ایران این را نیز گفت: هیچ کدام از صحبت هایی که می کنم از روی اجبار نیست و هیچ کس نمی تواند مرا مجبور به صحبتی کند.

 

ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------