تصویر علائم حیاتی شجریان بر صفحه اینستاگرام همایون



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,شجریان
همایون شجریان در پاسخ به برخی ابهامات، تصویری از مانیتور علائم حیاتی پدرش در صفحه اینستاگرام منتشر کرد.

بعد از حواشی بسیار در خصوص درگذشت محمدرضا شجریان استاد آواز سنتی ایران، نیمه شب فرزندش همایون شجریان در صفحه اجتماعی اینستاگرام خود نوشت: «عزیزان دل به همان دلایلی که امشب در جمع شما نازنینان شرح دادم، در این چندسالی که گذشت، پدر به دلیل مساعد نبودن شرایطشان، از اینکه کسی بخواهد ملاقاتشان کند پرهیز داشته اند. به همین دلیل برای اینکه از وضعیت ایشان بیشتر مطلع گردید، تنها به گذاشتن عکسی از نمایشگر علائم حیاتی ایشان بسنده می کنم. بی نهایت از مهر بی پایان شما سپاسگزارم. بامداد سوم اسفند بیمارستان جم»

 

پیش از این نیز همایون با اشاره به اینکه استاد آواز ایران چند سال قبل در آمریکا رادیوتراپی کرده و این رادیوتراپی برای وی عوارضی داشته تاکید کرده بوده پدر تا مدت ها نمی توانست آب و غذا بخورد و بعد از آن با لوله ای در معده احیا شده و سه سال پیش تاکنون در  ایران سایه شان بالای سر ماست.

 

وی افزوده است که به این دلیل پدر در بیمارستان است که گاهی بلعشان دچار مشکل می شود؛ مشکل بلع باعث شده بود خیلی نتواند خلط های سینه را رد کند لذا ریه اش دچار مشکل شده و عفونتی شکل گرفته بود که هفته پیش حل شد. چند روزی در خانه بود که دوباره مشکل پیش آمد و الان حالش از پریشب بهتر است. امیدواریم که از این مرحله هم عبور کند. با کمک دستگاه، تنفس خودش برقرار است.

 

فرزند شجریان تاکید کرده است: هیچ کدام از صحبت هایی که می کنم از روی اجبار نیست و هیچ کس نمی تواند مرا مجبور به صحبتی کند.

 

 ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------