لیلی با من است، اخراجی ها۱، گذرگاه، مار و... به تلویزیون می آیند



 

لیلی با من است، اخراجی ها۱، گذرگاه، مار و... به تلویزیون می آیند

فیلم های سینمایی و تلویزیونی « دانش آموز جدید» ، « لیلی با من است » ، « اخراجی های ۱» / « نیلوفران خاک» ، « گذرگاه» ،« نوروز» ،« شب های خرمشهر » / « عبور» ، « بازرس مورس (مرگ به موقع) » ، « هزار و یک شب» ، « پیمان» ، « مار» / « انسان و اسلحه» ، « آبراهام پوینت» ، « دست های کوچک ، قلب های بزرگ»، «یک روز با پسرم» ،« رد پا» / « ارمون» و « لنج گیل بابا» پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ مهرماه مصادف با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) از شبکه های یک ، دو ، سه ، چهار، تهران و شما پخش می شـود .

***

شـبـکـه یــک

فیلم سینمایی « دانش آموز جدید » به کارگردانی وینسـنزو مـارانو محصول سال ۲۰۰۵ فرانسه و با بازی لارنس بوکولینی پنجشنبه ۷ مهرماه ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می رود .

درخلاصه داستان فیلم می بینیم : " خانم ژوبرت " که ازآموزگاران خوب و با سابقه مدرسه است ، با آمدن دانش آموزی جدید به نام " دیوید " که به آسانی نمی تواند با دانش آموزان دیگر ارتباط برقرار کند و به نظرمنزوی و عصبی است ، تصمیم می گیرد تا راه حلی برای شناخت مشکل او پیدا کند .

فیلم سینمایی « لیلی با من است » به کارگردانی کمال تبریزی پنجشنبه ۷ مهرماه ساعت ۲۳:۵۵ ازشبکه یک سیما پخش می شود .

داستان این فیلم با بازی پرویزپرستویی،محمودعزیزی،شهره لرستانی، رحمان باقریان،مهدی فقیه،هدایت ا... نوید وحسین معلومی ازاین قراراست که : صادق مشکینی فیلمبردارتلویزیون که ازجبهه وجنگ می ترسد، برای اینکه بتواند ازصندوق تلویزیون وام بگیرد تا خانه نیمه ساخته اش راتکمیل کند ، باید برای فیلمبرداری فیلمی مستند از اسرای عراقی به منطقه جنگی برود.

***

فیلم سینمایی « اخراجی های ۱ » به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه کنندگی حبیب اله کاسه ساز، جمعه ۸ مهرماه ساعت ۱۶ ازشبکه یک سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم خواهید دید : مجید ازخلافکارهای یکی ازمحله های تهران ،عاشق دخترمیرزا (یک گیوه دوزعارف) است و شرط ازدواج او سربه راه شدن است. مجید برای رسیدن به نرگس دست به دروغ و کلک می زند ، اما نقشه اش افشا می شود. مجید در سر راه خود احساس می کند که رقیبی وجود دارد که ازبچه های جبهه ای است و برای اینکه از او عقب نیفتد ، با نوچه های خود راهی جبهه می شود .

اکبر عبدی ، کامبیز دیرباز، محمد رضا شریفی نیا ، ارژنگ امیرفضلی و نگار فروزنده درفیلم سینمایی « اخراجی های ۱» بازی کرده اند .

***

شـبـکـه دو

فیلم تلویزیونی « نیلوفران خاک» به کارگردانی حمید بهمنی و تهیه کنندگی سید احمد میر اعلایی ۳۰ دقیقه بامداد روز پنجشنبه ۷ مهرماه ازشبکه دو سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : بچه های سپاه درگروه تحقیق و تفحص پیکرشهدا ، به سراغ علی که یکی ازهمرزمانشان بوده و جانبازشیمیائی است می روند و راهی مناطق سابق عملیاتی می شوند. برای پیدا کردن پیکرشهدا می بایست مین ها ازمنطقه خنثی و پاکسازی شوند ، در یکی از روزها دست حسین (ازهمکاران علی) روی چاشنی مین رفته و زخمی می شود. علی به دنبال تجدید خاطرات گذشته وارد هورمی شود.

***

۳۰دقیقه بامداد روزجمعه ۸ مهرماه فیلم سینمایی « گذرگاه» به کارگردانی شهریار بحرانی و تهیه کنندگی محمد باقرآشتیانی ازشبکه دوسیما پخش می شود.

دراین فیلم خواهید دید : یك رزمنده به نام ناصر به همراه سه تن ازهمرزمانش ( احمد ، قاسم و محمد) برای عملیات گشت و شناسایی به جبهه اعزام می شود.ناصرحلقه ی ازدواجش را به عاطفه كه تازه به عقد او در آمده می دهد و عازم می شود. درجبهه برای انجام مأموریت ناصروهمرزمانش به وسیله ی یك راهنمای محلی از راه مخفی ادامه مسیرمی دهند ، اما راهنمای محلی توسط عراقی ها كشته می شود و گروه مجبورمی شود از راه اصلی به شناسایی برود.

***

فیلم سینمایی « نوروز » به کارگردانی سید رحیم حسینی و تهیه کنندگی محمدرضا شرف الدین و حبیب اله كاسه سازجمعه ۸ مهرماه ساعت۱۷:۳۰ ازشبکه دو سیما پخش می شود .

دراین فیلم خواهید دید : یك نوجوان بسیجی برای آب رسانی به روستای خود ازمنطقه عملیاتی جنگ ، تانكر آبی را به غنیمت می گیرد، اما برای رساندن تانكربه روستا با مشكلاتی روبه رو می شود.

گوماتا ریاحی ، رویا نونهالی ، جمشید گرگین ، فتحعلی اویسی و هما مشكین در فیلم سینمایی « نوروز» بازی کرده اند.

***

فیلم تلویزیونی « شب های خرمشهر» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی مجید اوجی جمعه ۸ مهرماه ساعت ۲۳ ازشبکه دو سیما روی آنتن می رود .

درخلاصه داستان فیلم با بازی مریم بوبانی ، فریده سپاه منصور، بهرام شاه محمد لو، سحر زکریا ، فلورا سام و کورش تهامی آمده : رحمان و همسرش سلیمه با آغازجنگ و حمله دشمن به خرمشهر ، زندگی را به گونه ای دیگر ادامه می هند . رحمان و بقیه مردهای فامیل در خرمشهر ماندند تا از آب و خاک دفاع کنند و سلیمه و زن ها و بچه ها مجبوربه ترک خانه شدند . آنها برای گذران زندگی خود با وسایلی ابتدایی شروع به پختن سمبوسه و فلافل می کنند و این آغاز راهی است که اکنون به رستورانی ختم شده به نام رستوران «شبهای خرمشهر».

***

شـبـکـه سـه

فیلم سینمایی « بازرس مورس (مرگ به موقع) » به کارگردانی جان مدن محصول سال ۲۰۰۰ کشورهای انگلستان وآمریکا ، پنجشنبه ۷ مهرماه ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می شود.

داستان فیلم ازاین قراراست که : پیرمردی با ناتوانی جسمی کشته می شود. به ظاهرهمه چیز نشان دهنده این است که خودکشی کرده است . مورس به مرد جوانی که داماد خانواده است شک کرده و او را به زندان می اندازد .

فیلم سینمایی « بازرس مورس(مرگ به موقع) » با بازی بازیگرانی همچون جوهان توآن و کوین واتلی ساخته شده است .

***

فیلم تلویزیونی «هَمسَنگار » ، پنجشنبه ۷ مهرماه ساعت ۲۰ ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.

دراین فیلم خواهید دید : پس ازمحاصره شهرهای آبادان و خرمشهرتوسط نیروهای عراقی تنها راه خروج ازشهربهمنشیرمی باشد و مردم منطقه دروضعیت نابسامانی به سرمی برند. ناخدا شریف که درجزیره خارک زندگی می کند . پس ازمطلع شدن از وضعیت مردم آن منطقه لنج خود را در اختیار دو تن از دوستان قدیمی خود قرارمی دهد تا این کارمهم را انجام دهند .

حمید با نمکی، حسین قفلی ، مهتاب صداقت و عباس جوادی ازبازیگران اصلی فیلم تلویزیونی « همسنگار» به کارگردانی احسان عبدی پور و تهیه کنندگی هومن کبیری می باشند .

***

فیلم سینمایی « هزار و یک شب » به کارگردانی استیون بارون پنجشنبه ۷ مهرماه ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

درخلاصه داستان فیلم سینمایی « هزارویک شب» آمده : در زمان های قدیم ، سلطان شهریاربعد ازحادثه ترورش که توسط همسراو طرح ریزی شده بود و درنتیجه منجر به مرگ همسرش گردید ، دچارروان پریشی می شود .

میلی اویتال ، آلن باتیس و جیسون فراین درفیلم سینمایی « هزار و یک شب » محصول سال ۲۰۰۰ کشورآمریکا ایفای نقش کرده اند .

***

فیلم تلویزیونی « پیمان» به کارگردانی مصطفی صفاری و با بازی آتنه فقیه نصیری ، محمود مقامی ، قاسم زارع و سپیده ذاکری جمعه ۸ مهرماه ساعت ۱۰:۳۰ ازشبکه سه سیما بازپخش خواهد شد .

***

فیلم سینمایی « مار» محصول سال ۲۰۰۷ کشورآمریکا و به کارگردانی تیبروتیکس جمعه ۸ مهرماه ساعت ۱۵ ازشبکه سه سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی مایکل اسنک و سیری باروو آمده : داف و لس دو برادرند که پدرشان دراثرحمله مارکشته شده ، داف به مارها علاقه زیادی دارد ، ولی لس متنفراست. تااینکه روزی داف ، ماری خطرناک را ازفروشگاه یک سرخپوست ربوده و به خانه می آورد و دراثربی احتیاطی شیشه محتوی مارشکسته و مارآزاد می شود .

***

شـبـکـه چـهـار

فیلم سینمایی « انسان و اسلحه » به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه کنندگی مجتبی راعی و خلیل آب برین ، پنجشنبه ۷مهرماه ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه چهارسیما بازپخش می شود .

فیلم سینمایی « آبراهام پوینت » به کارگردانی ویندام پرایس ، جمعه ۸ مهرماه ساعت ۲۰:۳۰ درقالب برنامه « سینما۴ » ازشبکه چهارسیما روی آنتن می رود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی مکنزی کزوک و کریستیان مک کی آمده : آبراهام پوینت نام روستایی در ولز است که زادگاه کومت شخصیت اصلی داستان است . کومت با واسطه اتفاقی که در دوران کودکی برای برادرش افتاده است ،خود را مسئول می داند و به همین دلیل از خانواده دوری جسته و در لندن به تنهایی زندگی می کند.

فیلم سینمایی « آبراهام پوینت » محصول سال ۲۰۰۸ کشورانگلستان است .

***

شـبـکـه تـهــران

پنجشنبه ۷ مهرماه ساعت ۱۳:۳۰، انیمیشن « دست های کوچک ، قلب های بزرگ » به کارگردانی میترا عبدی و علی صمیمی راد ازشبکه تهران پخش می شود .

داستان این انیمیشن درمورد حمله ناو وینسنت به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران است که همراهان این ناو تحت سرپرستی شیطان قرار دارند و با ترفندهای مختلف درصدد آسیب رساندن به بچه های نقاط مختلف دنیا می باشند. اما این بچه ها با روح پاک خود با آنها مبارزه می کنند.

***

فیلم سینمایی « یک روز با پسرم » به کارگردانی جینگ جنگ محصول سال ۲۰۰۷ کره جنوبی ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه ۸ مهرماه ازشبکه تهران بازپخش می شود.

***

فیلم تلویزیونی « رد پا » به کارگردانی محمد رضا خاکی و علی طالب لو و تهیه کنندگی میثم قنبری ، جمعه ۸ مهرماه ساعت ۱۳:۳۰ ازشبکه تهران پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : دکتر کیانی که برادرش رسول سالهاست که به شهادت رسیده است و خودش هم درجبهه ها مجروح شده است و هنوزهم با دوستان سابقش رابطه دارد ، در بیمارستان جراح قلب است و روی فرهنگ اهدا اعضا بیمارانی که مرگ مغزی می شوند کار می کند و دربرنامه های رادیویی صحبت می کند .

فیلم تلویزیونی « رد پا » با بازی محمد عمرانی ، هما خاکپاش ، فرحنازمنافی ظاهر، صدیقه کیانفر و علی طالب لو ساخته شده است .

***

شـبـکـه شمـا

فیلم تلویزیونی « اَرمُون » ، پنجشنبه ۷مهرماه ساعت ۲۳:۴۵ از شبکه شما پخش می شود .

داستان فیلم تلویزیونی « اَرمُون » درباره مسعود است که خارج ازکشوردرشهرهامبورگ آلمان زندگی می کند . او پس ازمطلع شدن ازاحوال پدربیمارخود تصمیم بازگشت به وطن می گیرد ، غافل ازاین که زمان همه چیز را تغییر داده است ، او به روستای پدری خویش بازمی گردد ، اما پدر او فوت شده و تنها خاطرات گمشده او را درمی یابد . او زمان جوانی خود به اصرار پدر برای تحصیل به خارج از کشورمی رود ، درحالی که او که عاشق دختری به نام شوکا بود.

مسعود جمالی ، مهدی خلیلی ، داریوش شافی و خدیجه موسوی ازبازیگران اصلی فیلم تلویزیونی « ارمون » به کارگردانی یاسرطالبی و تهیه کنندگی میترا روحی منش است.

***

فیلم تلویزیونی « لنج گیل بابا» ازتولیدات صدا و سیمای مرکز گیلان ، جمعه ۸ مهرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما روی آنتن می رود .

لنج گیل بابا ، داستان زندگی گروهی است به همین نام که دربندرکیاشهرکارمی کنند و با یکدیگر رابطه ای خانوادگی و دوستانه دارند . مدتی است که میزان صید کاهش یافته و مردم منطقه به دنبال دلیل آن هستند تا اینکه پس ازتحقیقات علت آن ورود " شانه دار" آمریکایی به دریای خزرمعرفی می شود . از آنجایی که صید کاهش یافته ، برای اعضای گروه ، لنج گیل بابا مثل سایرصیادان مشکلات مالی و اقتصادی پیش می آید که این موضوع باخرابی موتورلنج بیشترخود را نشان می دهد . هریک ازاعضاء برای رفع مشکل تلاش می کنند و دست به انجام فعالیتی می زنند .

عباس امیری ، محمدعلی شابختی ، فریده توکلی ، مصطفی قدیری ، شادی صفری ، محمد نوری ، اسماعیل حاجتی ،عارف صفرزاده ، مهدی فریقی و میلاد کی مرام ازبازیگران فیلم تلویزیونی« لنج گیل بابا » به تهیه کنندگی رضا سیف پور و کارگردانی علی حلــوی می باشند.... / گزارش : شبکه خبری برنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------