«جمشید مشایخی» بعد از ۵۴ سال افشاگری کرد



 

 

 

جمشید مشایخی یکی از بازیگران پیشکسوت و مشهور سینما و تلویزیون، امســـال ۷۸ ســاله شد. به نقل از روزنامه اعتماد، این هنــرپیشه دوست داشتنی ماجرای جالبی از دیدارش با جهان پهلوان تختی و همچنین ازدواج این اسطوره اخلاق ورزشی تعریف می کند.

 

 

مشایخی درباره نخستین و آخرین دیدارش با تختی گفت: «فقط یک بار آنهم در سال ۳۶ که ازدواج کرده بودم مرحوم تختی را دیدم. دوست پدرم ما را به رستورانی دعوت کرد تا به اصطلاح پاگشای مان کند. وارد رستوران که شدم، دیدم تختی سر یک میز نشسته و روزنامه کیهان می خواهند. آن موقع عاشق او بودم.

همان سال ۳۶ بود که تازه به اداره هنرهای دراماتیک رفته بودم. پیش خودم گفتم برای اینکه مزاحم خلوتش نشوم، حتی سلام هم نکنم. از طرفی هم می گفتم چطور می توانم به کسی که عاشقش هستم سلام نکنم و بی تفاوت از کنارش رد شوم؟ مانده بودم چه کنم. بالاخره تصمیم گرفتم سلامی بگویم و فورا خداحافظ کنم. همین که ابراز ارادت کردم، بلند شد و آمد مرا بغل کرد و دعوت کرد کنارش بنشینم.

 

گفتم من هم مثل بقیه عاشق شما هستم و فقط می خواستم سلامی کرده باشم. او خیلی به من محبت داشت و رفتار و پهلوانی اش را نشانم داد. همیشه دوست دارم درویشی و فروتنی او را داشته باشم.» مشایخی اما در ادامه درباره همسر تختی می گوید: من قبلاهم گفته ام که ایشان همسری گرفت که هم طبقه خودش نبود.

 

 

آن خانم فکر می کرد همان طور که تختی روی تشک کشتی پشت پهلوان ها را به خاک می زند، در زندگی شخصی هم همین طور است. هر وقت در جایی با احترام به تختی می گفتند «جهان پهلوان» همسرش زیاد این لقب را تحویل نمی گرفت. باید منتظر ماند و دید واکنش خانواده تختی به این ناگفته های بازیگر معروف کشورمان چیست..../روزنامه اعتماد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------