آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

روزهای پایانی «معراجی‌ها» + تصاویر



اخبار , اخبار فرهنگی , فیلم سینمایی معراجی‌ها

اخبار فرهنگی - روزهای پایانی «معراجی‌ها» + تصاویر

فیلم‌برداری فیلم سینمایی «معراجی‌ها» بزودی به پایان می‌رسد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی روزهای پایانی خود را می‌گذراند.
همزمان با روزهای پایانی تولید بازی سید جواد هاشمی نیز به پایان رسیده است. در حال حاضر گروه در شهرک سینمایی دفاع مقدس حضور دارند و مراحل فنی نیز در حال انجام است تا این فیلم هرچه زودتر آماده نمایش شود.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , فیلم سینمایی معراجی‌ها

 

صداگذاری توسط محمود موسوی نژاد و ساخت موسیقی نیز توسط امیر توسلی در حال انجام است. «معراجی‌ها» قرار است در جشنواره فیلم فجر سال جاری به نمایش درآید و پس از آن از 23 بهمن در سینماهای تهران به نمایش عمومی درآید.


درخلاصه داستان «معراجی ها» آمده: قراراست تعدادی ازشهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاهها دفن شوند.اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب وجنجال در دانشگاه می کنند،که آغاز قصه ای می شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می شوند...

 

اخبار , اخبار فرهنگی , فیلم سینمایی معراجی‌ها

 

اکبر عبدی ،محمد رضا شریفی نیا،حمید لولایی، رضا رویگری،دانیال عبادی، علی صادقی سید جواد هاشمی،سیدمهرداد ضیایی، مهران رجبی، نیما شاهرخ شاهی،برزو ارجمند، امیر نوری، پندار اکبری ،کاوه خداشناس، حسین مهری، غلامحسین لطفی، مجید شهریاری، اصغرنقی زاده، اسماعیل سلطانیان،روزبه معینی و بهاره افشاری، مریم کاویانی، پوراندخت مهیمن، لاله صبوری، سمانه پاکدل، حدیثه تهرانی بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

اخبار فرهنگی - شبکه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------