ستاره هایی که در سال 2013 طلاق گرفتند



اخبار فرهنگی - ستاره هایی که در سال 2013 طلاق گرفتند

سال 2013 سالی پر از خبرهای طلاق و جدایی بود. طلاق به خودی خود دشواری هایی دارد و وقتی زوج موردنظر زیر ذره بین مردم و دوربین های رسانه ها باشند، این موضوع سخت تر می شود. ستاره ها و چهره های معروف هالیوودی متعددی در سال 2013 از هم جدا شدند. 

دلایل آنها از بی وفایی و خیانت گرفته تا خشونت فیزیکی و اعتیاد به مواد مخدر دسته بندی می شد که پاپارازی (عکاسان رسانه ها) نیز نقش فعالی در فاش کردن این دلایل داشتند.

حضانت فرزند یا فرزندان و تقسیم اموال وقتی پیچیده می شود که زوجین اموال و ملک های متعددی در ایالت های مختلف و حتی کشورهای مختلف داشته باشند. اگر زوجین قبلاً قرارداد ازدواج امضا کرده باشند قضیه راحت تر است، ولی اگر قراردادی در کار نباشد، طلاق برای زوجین دعوای حقوقی طولانی و مشقت باری می شود. در ایالات متحده، زوجین سعی می کنند که کار را به وکلای خود بسپارند و منافع فرزندان را سرلوحه قرار داده و تا جائیکه ممکن است پولشان در جیب خودشان بماند. متأسفانه وقتی نوبت به ستاره های هالیوودی می رسد، کمتر شاهد این نوع طلاق ها هستیم!

لیست طلاق های مولتی میلیون دلاری هالیوود در سال 2013 شامل یک افسانه هالیوودی، یکی از دوستانه ترین طلاق ها در تاریخ هالیوود و دو تا از خواهران کارداشیان می شود. خودتان لیست را مشاهده کنید.

10. کیم کارداشیان و کریس هامفریز (ازدواج در سال 2011)
طلاق برای یکی از کوتاه ترین زناشویی ها در تاریخ هالیوود در ماه آوریل 2013 انجام شد. کیم کارداشیان، ستاره برنامه تلویزیونی Keeping Up with the Kardashians آمریکا در سال 2011 با کریس هامفریز بسکتبالیست ازدواج کرد و 72 روز بعد از ازدواجشان که از تلویزیون ملی پخش شد، از هم جدا شدند. دارایی و ثروت خالص کارداشیان 40 میلیون دلار است. هامفریز هم 22 میلیون دلار دارایی خالص دارد. ظاهراً این زوج از پخش مراسم ازدواجشان از تلویزیون میلیون ها دلار بدست آورده اند.

 

کارداشیان در اکتبر 2011 تقاضای طلاق داد. مدت کوتاهی پس از آن، هامفریز با ادعای کلاهبرداری تقاضای لغو طلاق داد و ادعا کرد که او را فریب داده اند. پس از جنگ و دعوای حقوقی طولانی، هامفریز قبول کرد که توافقنامه طلاق را امضا کند. 6 ماه قبل از به دنیا آمدن اولین فرزند کیم کارداشیان و کانیه وست، طلاق نهایی و قطعی شد.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,ستاره های سینما

 
9. اورلاندو بلوم و میراندا کر (ازدواج در سال 2010)
اورلاندو بلوم، هنرپیشه انگلیسی، و میراندا کر، سوپرمدل استرالیایی، 6 سال پس از آشنایی و 3 سال پس از ازدواجشان، از هم جدا شدند. این زوج در سال 2007 با هم آشنا شدند و در سال 2011 ازدواج کردند.

 

آنها یک پسر به نام فلین دارند. بلوم که بیشتر بخاطر بازی در فیلم های "ارباب حلقه ها" و "دزدان دریایی کارائیب" مشهور است، دارایی خالصی برابر با 32 میلیون دلار دارد. میراندا نیز که از سال 2007 از فرشته های ویکتوریاز سیکرت بود، دارایی خالصی در حدود 32 میلیون دلار دارد. بلوم در مورد دلیل واقعی طلاق چیزی به رسانه ها فاش نکرد و در یک برنامه تلویزیونی فقط در این حد به مجری گفت که: «ما همدیگه رو دوست داریم. ما یه خونواده ایم. بخاطر پسرمون تا آخر عمر قراره که تو زندگی همدیگه باشیم.»

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,ستاره های سینما

 
8. کلوئی کارداشیان و لامار اودوم (ازدواج در سال 2009)
کلوئی کارداشیان ستاره برنامه تلویزیونی Keeping Up with the Kardashians و لامار اودوم، بازیکن سابق بسکتبال، پس از 4 سال ازدواج، در ماه دسامبر 2013 از هم جدا شدند و دلیل جدایی خود را "اختلاف آشتی ناپذیر" عنوان کردند. کارداشیان دارایی خالصی برابر با 11 میلیون دلار دارد. اودوم حدوداً 56 میلیون دلار ثروت دارد.

 

این خبر پس از شایعات خیانت و اعتیاد اودوم به مواد مخدر اعلام شد. این زوج هیچ فرزندی ندارند، ولی اودوم از ازدواج قبلی اش 2 فرزند دارد. مشکلات ناباروری کلوئی در اپیزودهایی از برنامه تلویزیونی آنها مورد بحث قرار گرفت. این دو نفر یک ماه پس از ملاقاتشان در جشن پیروزی تیم اودوم با هم ازدواج کردند. در سال 2011 اودوم به تیم دیگری ترانسفر شد و پس از 4 ماه بخاطر رانندگی تحت تأثیر الکل بازداشت شد. اخبار مربوط به خیانت او نیز رسوایی های زیادی به بار آورد.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,ستاره های سینما

 
7. دمی مور و اشتون کوچر (ازدواج در سال 2005)
طلاق دمی مور، بازیگر فیلم "روح" و اشتون کوچر، بازیگر و غول تکنولوژی در ماه نوامبر نهایی و قطعی شد. دارایی خالص مور 150 میلیون دلار برآورد شده است. کوچر نیز 140 میلیون دلار ثروت دارد. مور 3 فرزند بزرگ از ازدواج قبلی اش با بروس ویلیس دارد.

 

ولی مور و کوچر هیچ فرزندی ندارند. بعد از آشنایی در سال 2003 توسط دوستانشان، این دو با هم نامزد شدند و بخاطر 16 سال اختلاف سنی توجه زیادی را در رسانه ها به خود جلب کردند. در سال 2005 طی مراسمی خصوصی در هالیوود با هم ازدواج کردند. ولی بخاطر خیانت کوچر در شب سالگرد ازدواجشان از هم جدا شدند. درخواست طلاق از سوی کوچر داده شده بود که یک سال به وقفه خورد. در نهایت مور تقاضای نفقه خود را پس گرفت و به طلاق رضایت داد.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,ستاره های سینما

 
6. جاش برالین و دایان لین (ازدواج در سال 2004)
پس از 9 سال زندگی مشترک، طلاق دایان لین، بازیگر فیلم "مرد فولادی" و جاش برالین در سال 2013 طلاق خود را قطعی کردند. لین در ماه فوریه درخواست طلاق داد. این زوج روی هم 35 میلیون دلار ثروت دارند و فرزندی ندارند. البته آنها از ازدواج های قبلی خود فرزندانی دارند. برالین و لین در سال 2001 با هم آشنا شدند و در سال 2004 در مراسمی خصوصی ازدواج کردند. چهار ماه بعد اختلاف و خشونت خانگی این دو در صدر اخبار قرار گرفت. رالین قبلاً بخاطر خشونت و مواد مخدر بازداشت شده بود. در ماه نوامبر او خودش را به مرکز ترک اعتیاد معرفی کرد.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,ستاره های سینما

 
5. نایجلا لاوسون و چارلز ساعتچی (ازدواج در سال 2003)
در ماه جولای 2013، سرآشپز مشهور نایجلا لاوسون پس از 10 سال زندگی مشترک، درخواست طلاق فوری از شوهرش داد. چارلز ساعتچی غول دنیای تبلیغات است، در حالیکه لاوسون یکی از مجریان برنامه آشپزی The Taste شبکه ABC است و ثروتی بالغ بر 15 میلیون دلار دارد. ساعتچی یکی از مؤسسین آژانس های تبلیغاتی Saatchi & Saatchi و M&C Saatchi است و دارایی خالص او 100 میلیون دلار برآورد شده است.

 

جدایی آنها پس از انتشار تصاویری از ساعتچی در حال خفه کردن لاوسون انجام گرفت. ساعتچی با دادن بیانیه ای عمومی، اتهامات خشونت خانگی را رد کرد. این زوج از ازدواج های قبلی خود فرزند دارند، ولی با هم فرزندی ندارند.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,ستاره های سینما


4. روپرت سندرز و لیبرتی راس (ازدواج در سال 2002)
طلاق لیبرتی راس، مدل انگلیسی و روپرت سندرز، کارگردان، پس از 10 سال زندگی مشترک در ماه دسامبر 2013 قطعی شد. سندرز ثروتی بالغ بر 10 میلیون دلار دارد. راس در ماه ژانویه و پس از خبر خیانت سندرز به او با کریستن استوارت، بازیگر فیلم "سفیدبرفی و شکارچی" که سندرز کارگردانش بود، درخواست طلاق به دادگاه داد. تصاویر خیانت استوارت و سندرز در US Weekly منتشر شد. راس و سندرز با هم دو فرزند با نام های اسکایلا 8 ساله و تنیسون 6 ساله دارند.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,ستاره های سینما

 
3. پیتر فاسینلی و جنی گارث (ازدواج در سال 2001)
طلاق پیتر فاسینلی، بازیگر فیلم های "گرگ و میش" و جنی گارث، بازیگر سریال Beverly Hills, 90210 در ماه ژوئن 2013 قطعی شد. فاسینلی 19 میلیون دلار ثروت دارد. گارث نیز ثروتی بالغ بر 5 میلیون دلار دارد. فاسینلی پس از 11 سال زندگی مشترک درخواست طلاق به دادگاه داد و دلیل خود را "اختلاف آشتی ناپذیر" اعلام کرد.

 

این زوج سر صحنه یک فیلم در سال 1996 با هم آشنا شدند و در سال 2001 ازدواج کردند. طلاق این زوج یکی از بهترین و دوستانه ترین طلاق های تاریخ هالیوود نام گرفته است، زیرا آنها توافق کردند که حضانت سه دختر خود را مشترکاً به عهده داشته باشند و از حساب مشترک برای پوشش دادن هزینه های فرزندان خود استفاده کنند. هیچ کدام از آنها از یکدیگر پولی نخواستند. گارث شایعات مربوط به خیانت فاسینلی را انکار کرد، ولی همچنان ادعاهایی وجود داشت در مورد اینکه موفقیت یک شبه فاسینلی پس از بازی در فیلم های "گرگ و میش" باعث طلاق آنها شده است.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,ستاره های سینما

 
2. دیوید آرکت و کورتنی کاکس (ازدواج در سال 1999)
پس از 3 سال جدایی، طلاق دیوید آرکت، بازیگر سری فیلم های سینمایی "جیغ" و کورتنی کاکس، بازیگر سریال "دوستان" در ماه مه 2013 قطعی شد. این زوج سرپرستی فیزیکی و حقوقی دختر 8 ساله شان، کوکو، را مشترکاً در اختیار دارند. ثروت آرکت 18 میلیون دلار و ثروت کاکس 75 میلیون دلار تخمین زده شده است. این زوج در سال 1994 و سر صحنه فیلم "جیغ" با هم آشنا شدند و در سال 1999 ازدواج کردند. در سال 2011 آرکت در برنامه اوپرا اعتراف کرد که اعتیاد او به مواد مخدر عامل مهمی در جدایی آنها بوده است.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,ستاره های سینما


1. کلینت و دینا ایستوود (ازدواج در سال 1996)
کلینت ایستوود، بازیگر و کارگردان 17 سال با دینا ایستوود زندگی کرد. دینا ستاره برنامه های تلویزیونی بود. او در ماه اکتبر 2013 به دلیل "اختلاف آشتی ناپذیر" به دادگاه درخواست طلاق داد. او می خواهد سرپرستی فیزیکی دختر 16 ساله شان، مورگان را بگیرد و نفقه دریافت کند. کلینت ثروت عظیمی بالغ بر 375 میلیون دلار دارد. در حالیکه دارایی خالص دینا حدود 20 میلیون دلار است.

 

کلینت در سال 1993 طی مصاحبه ای با دینا به عنوان ژورنالیست آشنا شد. آنها علیرغم اختلاف سنی 35 سال، سه سال بعد در لاس وگاس ازدواج کردند. این زوج قبل از درخواست طلاق جدا از هم زندگی می کردند و کلینت درخواست نفقه دینا را قبول نکرده است.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,ستاره های سینما

 اخبار فرهنگی - برترین ها

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------