آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

"برف" سينماها را مي گيرد + عکس



"برف" سينماها را مي گيرد + عکس

امیر حسین قاسمی صداگذاری فیلم سینمایی "برف" ساخته مهدی رحمانی را آغاز کرد.

فیلم سینمایی برف,بازیگران فیلم سینمایی برف

صداگذاری فیلم سینمایی "برف" ساخته مهدی رحمانی که در آخرین روزهای زمستان گذشته و همزمان با بارش تنها برف زمستانی فیلمبرداریش به پایان رسیده بود، توسط  امیرحسین قاسمی در استودیو روشنا آغاز شد.


این دومین همکاری مشترک رحمانی و قاسمی پس از فیلم سینمایی "پنهان" است. خلاصه داستان "برف" حکایت از شرح حال یک روز از زندگی خانواده ای شهری است که در تدارک برگزاری مراسم خواستگاری تنها دخترشان هستند.


رویا تیموریان، افشین هاشمی، محمدرضا غفاری، آناهیتا افشار، رابعه مدنی، مینا ساداتی، شیرین یزدانبخش و میلاد کی مرام بازیگران "برف" هستند و رحمانی هنوز تصمیم قطعی برای زمان نمایش آن تا پایان مراحل فنی ندارد.

فیلم سینمایی برف,بازیگران فیلم سینمایی برف

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به حسن حسندوست:تدوین، فرهاد کی‌نژاد:مدیر تولید، امین جعفری: مدیر فیلمبرداری، مهرداد میرکیانی:طراح گریم، یداله نجفی:صدابردار، ویدا روشنی: طراح صحنه و لباس، محسن کلکو: عکس و منصور میرشکاری: دستیار کارگردان و برنامه‌ریز اشاره کرد.


فیلم‌های سینمایی "پنهان" و "دیگری" از ساخته‌های قبلی مهدی رحمانی تا کنون موفق به حضورهای متعدد در جشنواره های بین‌المللی و کسب جوایز مختلف شده‌اند...../cinemakhabar.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------