نوروز متفاوت مهران غفوریان/ ماهم مشکلات اقتصادی را درک می کنیم



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,مهران غفوریان
مهران غفوریان با اشاره به تولد فرزندش بیان کرد که امسال نوروز متفاوتی نسبت به سال های قبل دارد. 

مهران غفوریان در گفتگو با مهر درباره حضورش در سریال «زوج یا فرد» که این شب ها از شبکه سه سیما روی آنتن می رود، گفت: من در این سریال با نقش فرشید حضور دارم که برادر مرجانه گلچین است و در مجموع سریال فیلمنامه خوبی دارد.

 

وی درباره نقش خود بیان کرد: به نظرم قصه این سریال برای مخاطب جذاب است و من همکاری خوبی با تیم عوامل این سریال داشتم با این حال ترجیح می دهم خود مردم قصه را در نوروز دنبال کنند و من سرانجام داستان را لو ندهم.

 

این بازیگر درباره نوروز سال ۹۸ و ویژگی های آن برای خود و همسرش بیان کرد: از زمانیکه دخترم متولد شده هر روز برایم یک روز جدید است و نوروز امسال هم فکر می کنم نسبت به سال های پیش، از این حیث متفاوت است.

 

غفوریان با اشاره به مشکلات اقتصادی و اینکه چه پیشنهادی با توجه به این شرایط برای مردم دارد، اظهار کرد: من نمی توانم برای مردم پیشنهادی داشته باشم مثلاً ممکن است کسی بخواهد آجیل بخرد من نمی توانم پیشنهاد کنم خوشحال باشند و به طبیعت بروند. من هم فقط می توانم همراهی کنم و بگویم من هم مثل آنها خرید می کنم و همین مشکلات را درک می کنم.

 

این بازیگر در پایان عنوان کرد: فقط خواسته ای از مسئولان دارم که کمی زودتر به این شرایط رسیدگی کنند. ما مشکلات زیادی از جمله تحریم و معضلات اقتصادی داریم. باید زودتر به آنها رسیدگی کرد.

 

سریال زوج یا فرد به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه کنندگی مهران مهام ساخته شده است و هر شب ساعت ۲۰ از شبکه سه سیما پخش می شود.

 

هدایت هاشمی، مرجانه گلچین، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، آتیه جاوید، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و … از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------