آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» / امیرحسین مقصودلو: صاحب سایت شرط‌بندی نبودم؛ فقط تبلیغش می‌کردم

متهم در پاسخ به اتهامش درباره تبلیغ قمار و شرط‌بندی مدعی شد: صاحب سایت شرط‌بندی نبودم. صاحبان سایت شرط بندی مشخص هستند. من…

ضربه خواننده رپ كشنده نبود



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,حمید صفت
هیات ۹ نفره كارشناسان پزشكی قانونی پرونده خواننده رپ متهم به قتل در گزارش نهایی خود اعلام كردند ضربه این خواننده رپ به پدرخوانده اش نوعا كشنده نبوده است.

به گزارش جام‌جم، حمیدرضا خواننده رپ ۲۵ ساله، ۲۴مرداد ۹۶ در درگیری با شوهر مادرش در خانه شان در خیابان ملاصدرا باعث مرگ وی شد. با دستوربازپرس جنایی پایتخت او به اتهام قتل عمد بازداشت شد. متهم در تحقیقات به بازپرس جنایی گفت: با شوهر مادرم رابطه خوبی داشتم، اما او با مادرم بدرفتاری می‌كرد.

 

آن روز متوجه شدم دوباره با مادرم درگیر شده و كتكش زده است. ناراحت شدم و برای ترساندن آن مرد به خانه اش رفتم. او را هل دادم كه به دیوار یا كمد برخورد كرد و لیوانی را كه دستم بود به سمتش پرت كردم. نفهمیدم چطور حالش بد شد و بعد از سه روز فوت كرد. متهم بعد از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد.

 

همچنین فرزندان متوفی برای خواننده رپ درخواست قصاص كردند. بعد از آن كارشناسان پزشكی قانونی نظر دادند كه مرگ پدر خوانده او به خاطر خونریزی و آسیب مغزی براثر اصابت جسم سخت به آهیانه راست بوده است. زمانی كه متهم به این نظریه اعتراض كرد پرونده برای بررسی به هیات هفت نفره پزشكی قانونی ارسال شد و آنها اعلام نظر كردندكه متهم پرونده ۵۰درصد مقصر بوده و ۵۰ درصد هم مسائل و بیماری‌های متوفی باعث مرگ شده است‌با نظر دادگاه متهم پرونده خرداد سال گذشته با سپردن وثیقه۶۰۰‌میلیون تومانی  از زندان آزادشد.

 

اما فرزندان متوفی به نظریه كمیسیون هفت نفره اعتراض كردندكه پرونده در دستور كار، كارشناسان كمیسیون ۹ نفره پزشكی قانونی قرار گرفت و كارشناسان نظر دادند كه هر چند علت مرگ ضربه به سر متوفی و آسیب مغزی ناشی از آن بوده اما نوعا این ضربه كشنده نبوده است . بنابراین روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------