«گاف» دادن شیرینی کار است!



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,

 

صبح دیروز نشست خبری سریال «ستایش» در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد و عوامل این مجموعه به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. در ادامه گزارش مختصری از مهم‌ترین موضوعاتی را که در این نشست مطرح شد،  می‌خوانید.

 

مردم با هرچیزی که درگیر می‌شوند طنز می‌سازند

به گزارش ایسنا، سعید سلطانی درباره انتخاب شهاب مظفری به عنوان خواننده تیتراژ سریال توضیح داد: «ما سعی کردیم از خواننده جوان استفاده کنیم و ترانه به محتوا نزدیک باشد. مردم هم با صدای شهاب مظفری ارتباط خوبی برقرار کردند.» او همچنین درخصوص واکنش‌های طنزآمیز کاربران درباره سریال گفت: «درخصوص شوخی‌هایی هم که در فضای مجازی با این مجموعه انجام شد، باید بگویم شوخی‌ها همیشه در همه جا بوده است. کدام موضوع سیاسی را دیده‌اید که مردم با آن شوخی نکرده باشند. مردم ما با هر چیزی که درگیر می‌شوند، برایش طنز می‌سازند.»

«ستایش» از خشونت مبراست

سلطانی درباره نمایش خشونت در سریال این طور توضیح داد: «ما خودمان به شدت مخالف سیاه‌نمایی هستیم و قصد این کار را هم نداشتیم. بله؛ سریال‌هایی ساخته شده که تیرگی را به مردم تزریق می‌کنند، اما «ستایش» رنگ و بوی بخشش را نشان داد. «ستایش۳» داستان باورپذیری را روایت کرد. ما به طور جدی به موضوع خشونت توجه داشتیم که کاملا تیرگی و سیاهی را نشان ندهیم. در این راستا، «ستایش» از این گذار، یعنی تیرگی، توانست فاصله بگیرد. بخشش «حشمت فردوس» در بخش‌های پایانی کار نمونه این اتفاق است، بنابراین نگاه مثبت به مجموعه وجود داشته است و به نظرم از این حیث (خشونت و سیاه‌نمایی) مجموعه «ستایش» را مبرا بدانید.»

 

گاف‌ها را قبول دارم

سعید سلطانی ضمن پذیرش گاف‌های سریال، درباره صحنه تیر خوردن «پری‌سیما» توضیح داد: «در این سریال مشکلاتی در صحنه و فیلم برداری داشتیم، مانند صحنه گلوله خوردن «پری‌سیما». اما باید بگویم ما از ۱۱ فروردین تا ۲۶ اسفند ۹۷ از شمال تا بندرعباس به شدت کار کردیم. فشار کاری بالایی روی همه اعضای تیم تولید بود، اما گاف‌ها را شیرینی کار بدانید و من همه آن ها را قبول دارم.» او درباره ماجرای ریختن پرتقال‌ها به آب هم گفت: «نیازی نبود درباره‌ بیمه صحبت کنیم. فقط «فردوس» می‌گوید همه مشکلات مربوط به این حادثه را انجام دادم و همین برای این سریال کافی بوده است.»

 

مته به خشخاش نگذارید

داریوش ارجمند درباره شخصیت «حشمت» گفت: ««حشمت» شخصیت پیچیده‌ای دارد. کسی که می‌خواهد حشمت را تحلیل کند باید از قسمت اول «ستایش» شخصیت فردوس را ببیند و بشناسد. حشمت سبک زندگی خودش را داشت و خیلی چیزها به مخاطب یاد داد... «حشمت فردوس» همین بود، می‌خواهید بازی او را باور کنید، می‌خواهید باور نکنید، اما مته به خشخاش نگذارید!»

 

 

خراسان  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------