آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

سریال «نون، خ» فصل سوم دارد؟



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,سریال نون خ
تهیه‌کننده سریال «نون خ» درباره کم شدن تعداد قسمت‌های فصل دوم این سریال، گفت: برای اینکه شبکه در ابتدای ماه مبارک رمضان سریال جدیدش را آغاز کند، زمان هر قسمت را مقداری بالا بردیم تا در ۱۵ قسمت و یک شب پیش از آغاز ماه مبارک به اتمام برسد. 

به گزارش خبرآنلاین، مهدی فرجی _ تهیه‌کننده سریال «نون‌خ» _ درباره اینکه به نظر می‌رسید سریال در میانه قصه پایان یافته است، گفت: داستان این سریال ادامه‌دار است. فصل اول سریال نیز داستان تمام نشد تا ادامه داستان در فصل دوم روایت شود.

 

فرجی گفت: از ابتدا هم قرار بود در ۱۷ قسمت داستان به همین جا ختم شود، ولی چون ماه مبارک رمضان در پیش بود و شبکه یک باید سریال جدید را از اول ماه مبارک روی آنتن می‌برد، زمان هر قسمت را بالا بردیم و سریال در ۱۵قسمت پخش شد.

 

تهیه‌کننده سریال «نون خ» درباره زمان تولید فصل جدید این سریال نیز گفت: بخش قابل توجهی از داستان فصل سه نوشته شده و مراحل تولید فصل سوم پس از اعلام آمادگی شبکه یک و هماهنگی‌های لازم با شبکه و همچنین عبور از موانعی چون بیماری کرونا آغاز می‌شود.

 

فرجی با اشاره به آمار اعلام شده از میزان رضایت مخاطبان از «نون خ»، گفت: مردم در فصل یک هم از سریال استقبال کردند و طبیعتا انتظار می‌رفت که فصل دوم هم از اقبال خوبی مواجه شود. با وجود اینکه که این سریال در مناسبت خاصی چون ماه مبارک یا ایام نوروز پخش نشد، با استقبال خوبی همراه شد.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------