ابتلای ۲ تن از فعالان خبر صداوسیما به کرونا/خسرو سینایی هم به کرونا مبتلا شد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, زهرا رکوعی حسینی بای
تست کرونای دو تن دیگر از فعالان حوزه خبر سازمان صداوسیما مثبت اعلام شد.

به گزارش ایسنا، تست کرونای زهرا رکوعی ـ گوینده خبر ۲۰:۳۰ ـ و حسینی بای ـ خبرنگار صداوسیما ـ مثبت اعلام شده است.

 

رکوعی متولد سال ۱۳۶۲ است. او در سال ۱۳۸۴ در بخش خبری سیما تست گویندگی داد و با قبولی در آن وارد گویندگان بخش خبری شبکه سه شد و پس از آن به بخش های خبری دیگر از جمله ۲۰:۳۰ راه یافت.

 

پیشتر همسر و فرزند زهرا رکوعی نیز به کرونا مبتلا شده بودند.

 

اما حسینی بای که در این مدت گزارش هایی از سطح شهر با موضوع کرونا برای تلویزیون تولید کرده بود، به بیماری کووید ـ ۱۹ مبتلا شده و در پی این اتفاق توصیه هایی هم به مردم داشته است. او هم اینک در قرنطینه خانگی بسر می برد.

 

پیشتر افراد دیگری از بخش های خبری صداوسیما هم به کرونا مبتلا شده بودند که از آن جمله می توان به نام عاطفه میرسیدی ـ مجری برنامه گفتگوی ویژه خبری و اخبار پزشکی ـ اشاره کرد.

 

سید مهرداد سید مهدی، رئیس خبرگزاری صدا و سیما قبلتر در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرده بود که ۱۹ نفر از خبرنگاران این سازمان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

 

خسرو سینایی به کرونا مبتلا شد/ تنفس کمکی با دستگاه ونتیلاتور 

حبیب احمدزاده از ابتلای خسرو سینایی کارگردان باسابقه سینمای ایران به کرونا خبر داد.

به گزارش مهر، حبیب احمدزاده نویسنده، فیلمنامه‌نویس و مستندساز با انتشار متنی کوتاه در فضای مجازی از ابتلای خسرو سینایی کارگردان شناخته‌شده سینمای ایران به ویروس کرونا خبر داد.

 

احمدزاده در این متن آورده است: «هرگز دوست ندارم از هیچکس چنین درخواست دردمندانه‌ای داشته باشم. ولی اکنون به دعای خیر شما عزیزان دل، برای دوست گرانقدر و انسان شریف و برادر بزرگوارم جناب استاد خسرو سینایی به خالصانه‌ترین شکل محتاجم. واقعاً مگر سینمای ایران چند مرد کهن اینچنینی دارد؟ او اکنون به واسطه عفونت توامان ریه و نیز بیماری کرونا در بخش ویژه بیمارستان امیر اعلم از دیروز بستری است و تحت تنفس کمکی با دستگاه ونتیلاتور است. همگی از ته دل برای بهبودش با هر زبانی دعا کنیم.»

 

خسرو سینایی کارگردانی بیش از ۱۰ فیلم مستند و داستانی را در کارنامه خود دارد. «عروس آتش» مطرح‌ترین فیلم کارنامه این کارگردان ۸۰ ساله سینمای ایران است که سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را نیز برای او به ارمغان آورد. کارگردانی «جزیره رنگین» در سال ۹۳ آخرین تجربه فیلمسازی سینایی در سینما بوده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------