تأثیر کرونا بر عرضه جهانی «آن شب»/ فعلاً اکران مصلحت نیست



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,فیلم سینمایی
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آن شب» که در گونه وحشت ساخته شده است بیان کرد به دنبال بهترین زمان برای اکران هستیم. 

محمد درمنش تهیه کننده و کارگردان سینما که تهیه کنندگی فیلم سینمایی «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری برعهده داشته است، در گفتگو با مهر، گفت: برای اکران «آن شب» مانند سایر فیلم‌ها در انتظار زمان مناسب هستیم، با توجه به شرایط فعلی که به دلیل شیوع ویروس کرونا به وجود آمده مصلحت نمی‌بینم که این فیلم سینمایی را اکران کنم.

 

وی بیان کرد: درست است که سرمایه‌ای که برای تولید این فیلم هزینه شده است، قفل می‌شود و ممکن است حرکت بعدی در حوزه تولید دیر شود، اما این شرایط و اکران فیلم‌ها در این شرایط به نفع هیچ کسی نیست. ما منتظر هستیم شرایط فعلی تغییر کند تا بتوانیم تصمیم درستی برای اکران یا اکران نشدن فیلم بگیریم.

 

این تهیه کننده سینما تاکید کرد: پروانه نمایش و مالکیت فیلم «آن شب» صادر شد، دوستانی هم که در آمریکا برای نمایش و یا حضور بین‌المللی فیلم برنامه‌ریزی می‌کنند، منتظر بازگشایی جشنواره‌های خارجی هستند تا فیلم بتواند در جشنواره‌های بین‌المللی شرکت کند.

 

درمنش توضیح داد: البته این را باید بگویم که جشنواره‌های بین‌المللی در همه جای دنیا تعطیل است و یا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: نسخه‌ای از فیلم که در ایران نمایش داده می‌شود هیچ فرقی با نسخه آمریکایی آن ندارد و همان نسخه‌ای که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر دیده شد، در اکران عمومی ایران و دیگر کشورها نمایش داده می‌شود.

 

این کارگردان سینما بیان کرد: پیش از تعطیلی سینماها در سراسر دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا، «آن شب» در یکی از جشنواره‌های آمریکایی نمایش داده شد و مخاطبان از دیدن چنین فیلمی استقبال کرده بودند. البته در این جشنواره ۳ نوبت اکران داشتیم که به دلیل کرونا ۲ نوبت از اکران‌ها برگزار نشد.

 

وی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ پروژه‌ای را برای تولید در دست ندارم. البته این را باید بگویم که فیلمنامه‌هایی را در دست دارم، اما معتقدم کیفیت بهتر از کمیت است و در حال حاضر در سینما تنها کار کیفی جواب می‌دهد که می‌تواند مورد توجه و استقبال مخاطب قرار گیرد.

 

درمنش در پایان گفت: برای تولید پروژه جدید در آینده به کیفیت فیلم کاملاً توجه کنیم، همچنین فیلم باید مضمونی برای بیان داشته باشد، علاوه بر آن تاکید می‌کنم که پروژه‌ای که تولید می‌شود باید بازگشت سرمایه داشته باشد، تا بتوانیم پروژه‌های بهتری را جلوی دوربین ببریم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------