سلبریتی‌ها از این مسابقه تلویزیونی حذف شدند



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,سلبریتی‌ها
محمد پیوندی کارگردان «شوتبال» درباره تغییر رویکرد این مسابقه در فصل دوم، از فضای سلبریتی‌محور به سمت دعوت از مردم عادی برای رقابت، توضیحاتی ارائه کرد.

 به  گزارش مهر ؛محمد پیوندی کارگردان «شوتبال» با اشاره به رویکرد این مسابقه در فصل جدید که از رویکرد سلبریتی محور خارج شد و به سمت مردم رفت، عنوان کرد: ما فکر کردیم اگر قرار است مردم این مسابقه را دنبال کنند باید خودشان را در مسابقه ببینند. نظر من این است که همه آدم‌ها عادی هستند مگر اینکه بخشی از حرف‌هایشان را بشنوید و وارد دنیای آنها شوید.

 

پیوندی درباره مردمی کردن مسابقه نیز گفت: ابتدا تردیدهایی نسبت به این کار وجود داشت که مسابقه‌ای که سلبریتی‌ها در آن حضور یافته‌اند و مخاطب هم داشته است با تغییر رویکرد دچار ریزش مخاطب شود. اما خدا را شکر مسابقه با اقبال خوبی برخوردار شد و تجربه برنامه‌های پیشین هم ثابت کرده که هر آدمی که در زندگی به حرفشان گوش کنید و کشفشان کنید می‌توانند مردم با آن‌ها همذات پنداری کنند.

 

وی درباره قصه آدم‌ها در مسابقه و اینکه چقدر مخاطب توانست با آن‌ها همراه شود، گفت: در برنامه‌های گفتگو محور فرصت دارید این آدم‌ها را به چالش بکشید و مخاطب را با زوایای مختلف زندگی وی همراه کنید اما «شوتبال» یک مسابقه بود که در حدود ۳۷ قسمت پخش شد و مخاطب به تدریج در مراحل پایانی ما را پیدا کرد و اتفاقاً هیجان داشت که چه آدم‌هایی با چه زندگی‌ها و قصه‌هایی با یکدیگر مسابقه می‌دهند بدون اینکه ما شوآف یا هیاهویی داشته باشیم.

 

آدم‌هایی که وقتی به تلویزیون دعوت می‌شدند به آن‌ها می‌گفتند گریه کنید

 

کارگردان «شوتبال» اضافه کرد: مخصوصاً که این آدم‌ها مثلاً گروهی از معتادانی بودند که به زندگی بازگشته بودند یا سرطانی‌هایی بودند که خوب شده بودند. یا ما تیمی از بچه‌های بهزیستی را آوردیم که همه این‌ها بازخورد زیادی داشتند و در کنار بچه‌های دو میدانی یا تیم‌های ورزشی رقابت کردند که به آن‌ها اعتماد به نفس می‌داد. این‌ها آدم‌هایی بودند که اگر پیش از این به تلویزیون دعوت شدند به آن‌ها می‌گفتند گریه کنید و حرف‌های زندگی‌تان را بزنید. اما حالا توانمندی‌هایشان دیده شده بود و این دیده شدن به آن‌ها فرصت می‌دهد که روحیه شان بگیرند.

 

پیوندی اظهار کرد: برای مردم هم جذاب است که این توانمندی‌ها را ببیند. در کنار این‌ها پزشکان و یا تیم‌های ورزشی را هم داشتیم که آن‌ها هم بازخوردهای خوبی گرفته بودند و اصلاً بخشی از مخاطبان برنامه اطرافیان همین شرکت کنندگان بودند که به آنها بازخوردهای خوب می‌دادند.

 

وی درباره شرایط ضبط برنامه در وضعیت کرونایی نیز گفت: ضبط این فصل از برنامه تقریباً در وضعیت کرونایی بود اما سعی کردیم پروتکل‌ها رعایت شود. مثلاً هر ۱۰ روز تیم اصلی عوامل تست می‌دادند. خود شرکت‌کننده‌هایی هم که مسابقه می‌دادند با رعایت اصول بهداشتی بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------