شروع دوباره فیلمبرداری «اعلان قرمز»



فیلمبرداری فیلم سینمایی «اعلان قرمز» با بازی «رایان رینولدز» و «دواین جانسون» بعد از توقف طولانی مدت به دلیل شیوع بیماری کرونا عصر دیروز بار دیگر از سر گرفته شد. 

 نزدیک به هشت ماه است که سینمای هالیوود با فاجعه ای بزرگ به نام کرونا روبرو شده است، فاجعه ای که مشکلات فراوانی را در عرصه اکران و تولید به وجود آورده و اکثریت آثار سینما را با تعویق در ساخت و پخش روبرو کرده است.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,اعلان قرمز

در این میان فیلم سینمایی «اعلان قرمز» اکشن تازه سینمای هالیوود با بازی «دواین جانسون» ملقب به راک بازیگر مطرح سینمای هالیوود و «رایان رینولدز» بازیگر مجموعه فیلم‌های «ددپول» می تواند بزرگترین شانس گیشه و اکران در سینماهای جهان بعد از بازگشایی باشد. 

 

فیلم سینمایی «اعلان قرمز» یک فیلم در ژانر مهیج به کارگردانی «راوسون مارشال تربر» است که اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را در سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد کرد، فیلمبرداری این فیلم سینمایی پیش از شیوع کرونا به اتمام رسید، اما مشخص نیست که این بیماری در زمان اکران اثر چه تاثیری خواهد داشت.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,اعلان قرمز

راوسون مارشال تربر کارگردان جوان سینمای هالیوود است، وی از سال ۱۹۹۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. اسرار پیتزبورگ، ما میلر‌ها هستیم، اطلاعات مرکزی و آسمان‌خراش از جمله آثاری هستند که وی در کارنامه داشته است.

 

علاوه بر دواین جانسون و رایان رینولدز، گال گدوت دیگر بازیگر مطرح سینمای هالیوود که بیشتر به خاطر بازی در نقش «زن شگفت انگیز» شناخته می‌شود نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است. وی نسخه جدید فیلم «زن شگفت انگیز» را در آستانه اکران دارد، فیلمی که به واسطه شیوع کرونا همچون سایر آثار هالیوود دچار تعویق در اکران شد.

 

«راوسون مارشال تربر» و دواین جانسون پیش از این در فیلم سینمایی «آسمان خراش» تجربه موفقی را با یکدیگر پشت سر گذاشته اند.

 

علاوه بر دواین جانسون، پابلو اسکریبر، نوح جانسون، برایان مان، کویم رنکین، تژی ما، مت اولری و نوو کمپبل از جمله سایر بازیگرانی هستند که در فیلم «آسمانخراش» به ایفای نقش پرداختند.

 

  میزان 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------