رقابت روسیه با تام کروز برای فرستادن بازیگر به فضا در سال ۲۰۲۱



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,تام کروز
شاید فیلم فضایی و ۲۰۰ میلیون دلاری تام کروز اولین فیلم سینمایی نباشد که در ایستگاه‌های فضایی فیلمبرداری می‌شود. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندی وایر، یکی از مهمترین فیلم‌هایی که ساخت آن در سال ۲۰۲۰ اعلام شد، فیلم فضایی تام کروز و داگ لیمان با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری بود که به اولین فیلم بلند و داستانی هالیوود تبدیل خواهد شد که در فضا فیلمبرداری می‌شود. این پروژه همچنین تام کروز را به اولین ستاره‌ای تبدیل می‌کند که به ایستگاه فضایی بین المللی برای فیلمبرداری یک اثر می‌رود؛ البته اگر روسیه نتواند این کار را برای نخستین بار انجام دهد.

 

ماه گذشته بود که اسکای نیوز گزارش داد، Channel ۱ در همکاری با آژانس فضایی روسیه برای فیلمی به نام «چالش» در نظر دارند که یک بازیگر را در اکتبر سال ۲۰۲۱ به ایستگاه فضایی بین المللی بفرستند.

 

گفته می‌شود اطلاعیه انتخاب بازیگران ارسال شده و همچنین لازم نیست این متقاضیان بازیگران حرفه‌ای باشند؛ اما باید سن آن‌ها بین ۲۵ تا ۴۰ و از نظر جسمی برای این کار مناسب باشند. فقط شهروندان روسی شامل این موضوع می‌شوند. طبق گفته اسکای نیوز این بازیگران زن باید ۵۰ الی ۷۰ کیلوگرم وزن داشته باشند و بتوانند فاصله یک کیلومتری را در سه و نیم دقیقه یا کمتر بدوند.

 

در چهارم ماه می‌ بود که اعلام شد تام کروز با ناسا و کمپانی ایلان ماسک به نام «اسپیس اکس» در پروژه‌ای جدید با هم همکاری خواهند داشت. داگ لیمان هم پیش از این با تام کروز در فیلم «لبه فردا» همکاری داشته است. فیلمنامه این پروژه در حال نوشتن است.

 

ورایتی در ژوئیه گزارش داد کروز پیش از آنکه به فضا برود دو فیلم سینمایی از مجموعه فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» را به پایان خواهد رساند. فیلم «تاپ گان: مارویک» این بازیگر نیز منتظر اکران در سال ۲۰۲۱ است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------