جیم کری کشیدن کارتون‌های سیاسی را متوقف کرد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,جیم کری
بازیگر سرشناس فیلم‌های کمدی اعلام کرد تا مدتی از کشیدن کاریکاتورهای سیاسی دست می‌کشد.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، جیم کری که در چند سال اخیر به طور منظم از حساب توییترش استفاده کرده بود تا با کشیدن کاریکاتورهای سیاسی ترامپ را زیر سوال ببرد، اکنون اعلام کرده مدتی از کشیدن کارتون دست می کشد.

 

وی با ارسال طرحی از خودش نوشت: سلام مردم … در ۴ سال گذشته، در میان دیگر تعهداتی که داشتم، تلاش زیادی کردم تا این مجموعه از کارتون‌های سیاسی را منتشر کنم. واقعاً حس می‌کنم که من و شما با هم از اقیانوس خشم عبور کردیم. اما چیزی به من می‌گوید که وقت آن رسیده به شبکه اجتماعی من استراحت بدهید و کمی پهنای باند عصبی را بازسازی کنید.

 

وی در ادامه عنوان کرد که همه تلاشش این بوده پاسخی به از بین رفتن دموکراسی توسط «جولیوس سزار نارنجی» و امپراتوری دروغ‌هایش بدهد.

 

جیم کری گفت: نگاه من این بود که یک آمریکای رادیکال خطری برای همه مردم است. فرض من این بود که یک دیوانه چرخ اتوبوسی پر از مردم بی‌گناه را گرفته و تهدید می‌کند که آن را از صخره پرت نکند. او تمایل داشت تمرکز همه را بدزدد.

 

جیم کری در چند سال اخیر به صورت مرتب با کشیدن کاریکاتورهایش به رفتارها و نظرات ترامپ ارجاع داد و بارها نوشت: بیایید او را به خانه بفرستیم.

 

وی در آخرین پیامش نوشت: شما همیشه فضایی مقدس را در قلب سپاسگزار من به خود اختصاص داده‌اید و خواهید داد. از همه شما برای شکیبایی، حمایت، شوخ طبعی و علاقه‌تان تشکر می‌کنم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------