آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

بازیگران برنده اسکار به فیلم جدید تاد هینز پیوستند



 اسکار ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
ناتالی پورتمن و جولیان مور در فیلم سینمایی «May December» (که در بازار جشنواره کن حضور دارد) نقش آفرینی خواهند کرد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، ناتالی پورتمن و جولیان مور دو بازیگر برنده اسکار، قرار است در درام جدیدی از تاد هینز نقش آفرینی کنند. این اثر ششمین فیلم مشترک مور و هینز خواهد بود. موفق ترین همکاری این دو در فیلم «دور از بهشت» رقم خورد که ۴ نامزدی در آکادمی اسکار دریافت کرد.

 

داستان فیلم سینمایی «May December» در مورد یک بازیگر هالیوود (با بازی پروتمن) است که به منطقه‌ای می‌رود تا زندگی زنی دیگر که قرار است در فیلمی بازی کند را مورد بررسی و مطالعه قرار دهد.

 

سامی برچ، فیلمنامه این اثر را با اقتباس از داستانی نوشته خودش و الکس مکانیک، به رشته تحریر در آورده است. این فیلم از سوی کمپانی راکت ساینس، در بازار مجازی فیلم کن عرضه شده است. فیلمبرداری این اثر قرار است از سال ۲۰۲۲ آغاز شود.

 

ناتالی پورتمن، سه دوره نامزدی اسکار را در کارنامه دارد و یک بار هم در سال ۲۰۱۱ توانست برای فیلم «قوی سیاه» جایزه بهترین بازیگر زن این آکادمی را دریافت کند. او به تازگی بازی در فیلم ابرقهرمانی «ثور: عشق و تندر» به کارگردانی تایکا وایتیتی را به پایان رسانده است.

 

مور هم پنج بار موفق به نامزدی در اسکار شده و یک بار هم جایزه بهترین بازیگر زن برای فیلم «هنوز آلیس» محصول سال ۲۰۱۵ را دریافت کرده است.

 

کمپانی راکت ساینس، امتیاز دیگر فیلم‌های جشنواره کن مثل «روز پرچم» با بازی شن پن و «روز مادر» اوا هاسون را در اختیار دارد. البته اخیرا کمپانی MGM هم امتیاز فیلم «روز پرچم» که در بخش رقابتی جشنواره حضور دارد را دریافت کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------