گروه بازیگران فیلم زندگی اسپیلبرگ کامل شد/ نقش‌آفرینان نسل قدیمی



زندگی اسپیلبرگ ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
بازیگران جدیدی برای حضور در فیلم زندگینامه‌ای برمبنای زندگی استیون اسپیلبرگ انتخاب شدند. 

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، جاد هیرش، جینی برلین، رابین بارتلت و جاناتان هاردی گروه بازیگران جدیدی هستند که به فیلم زندگینامه‌ای اسپیلبرگ پیوستند.

 

فیلمی که دارد بر مبنای زندگینامه استیون اسپیلبرگ ساخته می‌شود و اکنون با نام «آدم‌های افسانه‌ای» از آن یاد می‌شود بازیگران نسل قدیمی این خانواده داستانی را انتخاب کرده است.

 

جاد هیرش که نامزدی اسکار را در کارنامه دارد و بازیگر «روز استقلال» بوده، جینی برلین بازیگر «جانشینی»، رابین بارتلت بازیگر کهنه‌کار صحنه‌های تئاتر و بازیگر «داستان ترسناک آمریکایی» و جاناتان هاردی بازیگر «ویپ» در نقش اشخاص مسن‌تر زندگی این فیلمساز جوان و مشتاق جلوی دوربین می‌روند. این در حالی است که پیشتر گابریل لابل برای ایفای نقش اسپیلبرگ انتخاب شده تا زندگی او در آریزونا را تصویر کند.

 

پیش از آن هم میشل ویلیامز و پاول دانو برای ایفای نقش مادر و پدر اسپیلبرگ تعیین شده بودند. ست روگن نیز نقش عموی محبوب این کارگردان را ایفا می‌کند. جولیا باترز در نقش خواهر وی و سم ریچنر، اوکس فِگلی، کلویی ایست و ایزابل کاسمن نیز در نقش همکلاسی‌های وی در مدرسه جلوی دوربین می‌روند.

 

اسپیلبرگ فیلمنامه این فیلم را با همکاری تونی کوشنر همراه همیشگی‌اش که با هم در «لینکلن» و «داستان وست سایت» همکاری کرده بودند نوشته است و با هم از تهیه‌کنندگان فیلم هم هستند.

 

قرار است این فیلم سال ۲۰۲۲ اکران شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------