شقایق دهقان: در پاورچین مرد و زن نمی‌توانستند کنار هم بنشینند!



 شقایق دهقان,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
چندی پیش شقایق دهقان در برنامه کافه آپارات از ممیزی‌های عجیب تلویزیون برای سریال پاورچین و چند سریال دیگر گفت. کاربران فضای مجازی به صحت‌سنجی این گفته‌ها پرداخته‌اند. 

به گزارش مهر، شقایق دهقان در برنامه اینترنتی کافه آپارات حرف‌هایی زد که از ساعتی پس از انتشار، در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف با تیترهایی که پر بودند از کلماتی مثل «افشاگری» و «جنجالی» بازنشر شد.

 

 شقایق دهقان,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

این بازیگر قدیمی تلویزیون در بخشی از گفت و گو به نقل خاطراتی از سریال پاورچین می‌پردازد و از ممیزی‌های تلویزیون می‌گوید. ممیزی‌هایی چون: «بازیگران زن فقط اجازه پوشیدن لباس‌هایی با سه رنگ طوسی، مشکی و قهوه‌ای را داشتند و خانم و آقا حق نداشتند روی یک مبل کنار هم بنشینند و…»

 

حالا کاربران شبکه‌های اجتماعی با یک جست و جوی ساده به پلان‌های زیادی از سریال پاورچین رسیده‌اند که در آن بازیگران زن و مرد کنار هم نشسته‌اند یا بازیگران زن لباس‌هایی با رنگ‌های شاد به تن دارند.

 

البته این دست اظهارات از سوی بازیگران در کشور ما تازگی ندارد و تقریباً تبدیل به پله‌ای شده که آن‌ها در مسیر شهرت خود پا روی آن می‌گذارند. بازیگرانی که روزگاری از دل تلویزیون برآمده‌اند و از این طریق به شهرت و محبوبیت رسیده‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------