مایکل کین از دنیای بازیگری خداحافظی کرد



 ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
سِر مایکل کین بازیگر انگلیسی، بازنشستگی خود در این حرفه را اعلام کرد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مایکل کین ۸۸ ساله، بازیگری که تا به حال دو بار برنده جایزه اسکار شده است، پس از آخرین حضورش در فیلم جدید «پرفروش‌ها»، در برنامه رادیویی بی بی سی، بازنشستگی خود را از بازیگری اعلام کرد.

 

وی درباره بازنشستگی خود توضیح داد: «دو سال است که کار نکرده‌ام و ستون فقراتم مشکل دارد که روی پاهایم نیز تأثیر می‌گذارد و نمی‌توانم خوب راه بروم. من همچنین کتابی نوشتم، چند کتاب که چاپ شدند و موفق بودند. بنابراین، الان بازیگر نیستم و نویسنده هستم و این بسیار دوست داشتنی است؛ زیرا به عنوان یک بازیگر باید ساعت ۶ و نیم از خواب بیدار شوم و به استودیو بروم، اما زمانی که نویسنده هستید، می‌توانید بدون ترک تخت شروع به نوشتن کنید.»

 

اولین نقش قابل توجه مایکل کین، سال ۱۹۶۴ در فیلم زولو بود و پس از آن، بازی در فیلم‌های آلفی (۱۹۶۶)، شغل ایتالیایی (۱۹۶۹)، کارتر را بگیرید (۱۹۷۱) و مردی که پادشاه خواهد شد (۱۹۷۵) شهرت او را چند برابر کرد.

 

با داشتن دو جایزه اسکار و سه گلدن گلوب، او از کار مداوم لذت برد و اخیراً در فیلم Tenet به کارگردانی کریستوفر نولان بازی کرد. وی همچنین، از سال ۱۹۸۴ تا کنون، شش کتاب نوشته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------