فیلمبرداری «پلاک ۱۳» آغاز شد



 سریال پلاک ۱۳,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
تهیه‌کننده سریال «پلاک ۱۳» درباره آخرین وضعیت این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی آرش معیریان توضیح داد.

 به گزارش  صبا: سلیم ثنایی تهیه‌کننده «پلاک ۱۳» درباره این سریال که کارگردانی آن را آرش معیریان برعهده دارد، گفت: به تازگی پیش‌تولید را به پایان رسانده‌ایم و وارد مرحله فیلمبرداری شده‌ایم.

 

این تهیه‌کننده درباره حال و هوای «پلاک ۱۳» بیان کرد: این سریال یک کمدی فاخر و یک طنز خانوادگی است که در قالب مجموعه‌ای سیت کام برای شبکه سه سیما آماده می‌شود و قرار است تا ماه آینده تیزر سریال روی آنتن شبکه سه نمایش داده شود.

 

ثنایی ادامه داد: «پلاک ۱۳» یک قصه واحد دارد و در هر قسمت اتفاقات مختلف و جالبی رخ می‌دهد که این اتفاقات نیز به یکدیگر متصل‌ هستند. این مجموعه تلویزیونی در یک عمارت در تهران فیلمبرداری را آغاز کرده و درباره پنج خانواده است که در این عمارت در کنار هم زندگی می‌کنند.

 

او درباره بازیگران این مجموعه تلویزیونی خبر داد: علی صادقی، امیرحسین صدیق، شهره سلطانی، نگار عابدی، اشکان اشتیاق، سامان دارابی، اردلان شجاع کاوه، فرزانه سهیلی و محمود جعفری در این سریال حضور دارند اما در ادامه نیز ممکن است بازیگران دیگری به پروژه اضافه شود.

 

این تهیه‌کننده در پایان درباره زمان پخش این مجموعه گفت: تا این لحظه هنوز مشخص نشده است که چه زمانی سریال به پخش شبکه می‌رسد اما در ابتدا پخش پاییز به علت طنز بودن کار برای آن در نظر گرفته شده بود که با توجه به کمی تغییر در روند پیش‌تولید و شروع فیلمبرداری درحال حاضر زمان پخش «پلاک ۱۳» مشخص نشده است. همچنین سازمان صدا و سیما و شبکه سه بسیار از این پروژه حمایت کردند و انرژی زیادی برای این کار گذاشتند که بابت آن هم سپاسگزارم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------