الک بالدوین به دنبال تبرئه شدن در پرونده «زنگار»



 الک بالدوین,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
الک بالدوین برای پرونده قتل «زنگار»، یک وکیل لس آنجلسی را استخدام می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ورایتی تایید کرده است که الک بالدوین، از آرون اس دایر، دستیار سابق دادستان ایالات متحده آمریکا برای احقاق حقوق و دعاوی مدنی مرتبط با تیراندازی سر صحنه فیلمبرداری «زنگار» استفاده کرده است.

 

بالدوین در فیلم مستقل وسترن «زنگار» (Rust) هم به عنوان بازیگر و هم تهیه کننده نقش‌آفرینی می‌کرد که در ۲۱ اکتبر، سر صحنه فیلمبرداری، پس از این که اسلحه‌ای در دست داشت و به او گفتند که اسلحه ایمن است، به سمت تصویربردار این کار شلیک کرد و او را به قتل رساند. این در حالی است که داخل آن اسلحه، گلوله واقعی بود که همین شلیک، نه تنها باعث کشته شدن تصویربردار «زنگار» شد بلکه جوئل سوزا، کارگردان فیلم را زخمی کرد.

 

این حادثه با خود دو شکایت به همراه داشت که یکی از آن‌ها توسط مامی میچل، ناظر فیلمنامه انجام شد چراکه وی عنوان کرد وقتی بالدوین، به سمت فیلمبردار اثر شلیک کرد دچار آسیب‌های روحی و جسمی شد.

 

علاوه بر بالدوین و تهیه‌کنندگان فیلم «زنگار»، نام چند نفر دیگر از کارکنان آن نیز در این شکایت به چشم می‌خورد و گفتنی است که این شکایت‌نامه در دادگاه عالی شهر لس آنجلس به ثبت رسیده است.

 

گفر سرج اسونتوری همچنین مدعی شده است که هنگام شلیک گلوله در نزدیکی بالدوین بوده که همین موضوع باعث آسیب روحی و جسمی او شده است. این در حالی است که خانواده هاچینز، فیلمبردار این فیلم، هنوز هیچگونه شکایتی نکرده‌اند.

 

به طوری که وکیل شوهر و پسر هاچینز به دیلی ژورنال گفته است که خانواده این فیلمبردار هنوز در سوگ هستند و شرکت در حال انجام تحقیقات فشرده از جمله مصاحبه با شاهدان و ملاقات با دادستان منطقه و نیروی انتظامی به منظور کشف حقایق در خصوص این حادثه است، اما با این وجود، هنوز هیچ نشانه و مدرکی مبنی بر اینکه بالدوین، به دلیل تیراندازی، با اتهامات جنایی روبرو خواهد شد، وجود ندارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------