ارتباط روحی کریستین استوارت با دایانا در طول فیلمبرداری «اسپنسر»



  کریستین استوارت,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
فیلم سینمایی «اسپنسر» نوشته استیون نایت، آخرین سال‌های زندگی پرنسس دایانا و پرنس چارلز را روایت می‌کند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم سینمایی «اسپنسر» به کارگردانی پابلو لارائین در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور انگلیس و آلمان و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است.

 

«اسپنسر» نوشته استیون نایت، آخرین سال‌های زندگی پرنسس دایانا و پرنس چارلز را روایت می‌کند. پرنسس دایانا در سال ۱۹۹۷ و در ۳۶ سالگی، طی یک تصادف رانندگی جنجالی در پاریس درگذشت.

 

در این فیلم کریستن استوارت، شان هریس، سالی هاوکینز، ایمی منسن و تیموتی اسپال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

کریستین استوارت درباره ایفای نقش پرنسس دایانا به لس آنجلس تایمز گفت: من در طول فیلمبرداری با لیدی دی (دایانا) ارتباط روحی داشتم و این برایم وحشت آور بود!

 

این بازیگر ۳۱ ساله فاش کرد که در طول فیلمبرداری این فیلم، روح شاهزاده دایانا با او در ارتباط بوده است. استوارت تصریح کرد: این تجربه یک برخورد ماوراء الطبیعه با لیدی دی نبوده است. زمان‌هایی بود که بدن و ذهنم کاملاً فراموش می‌کردند که او مرده است و ناگهان تصویری از آنچه برایش اتفاق افتاده، مرا تحت تأثیر قرار می‌داد. گویی من شاهد عینی آن اتفاقات بودم.

 

وی افزود: روایت داستان کسی که دیگر زنده نیست و قبلاً تا این حد مورد تهاجم قرار گرفته، ترسناک است. یادآوری مداوم مرگ پرنس برای من بسیار سخت بود؛ من هر روز برای زنده نگه داشتن او تلاش می‌کردم.

 

گفتنی است؛ این فیلم نامزد دریافت جایزه شیرطلایی برای بهترین فیلم از جشنواره فیلم ونیز و نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم از جشنواره فیلم گنت شده است. «کریستین استوارت» هم برای ایفای نقش شاهزاده دایانا، برنده جایزه عملکرد درخشان از جشنواره بین المللی فیلم «پام اسپرینگز» شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------