ساناز سماواتی: پول بدهید، نقش اول می‌گیرید!



ساناز سماواتی ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
ساناز سماواتی، بازیگر سریال «قصه‌ی هزار افسون» گفت: زمانی انتخاب بازیگر برای یک نقش بر اساس صلاحیت و توانایی بود، اما امروزه متأسفانه برخی بر اساس تعداد فالوئر (دنبال‌کننده) بازیگر انتخاب می‌کنند. یعنی اینفلوئنسرها (تاثیرگذارهای مجازی) بازیگر شده‌اند. 

به گزارش ایرنا  ؛ ساناز سماواتی اظهار داشت: امروزه مسائل مالی در تولید فیلم و سریال، به عنوان اصل مهم تصمیم‌گیری مطرح است. بعضا نقش‌ها به فروش می‌رسند و هر کسی که پول خوب می‌پردازد، بازیگر نقش اول فیلم یا سریال می‌شود. گویی دیگر مهم نیست چنین بازیگری توانایی و صلاحیت هنری دارد یا نه؟

 

وی افزود: قبلاً افراد درست، با تجربه‌های درست، در جای درست می‌نشستند. اما متأسفانه امروزه این‌گونه نیست و مسائل مالی روی همه چیز تأثیر گذاشته و برای همین مخاطب، بیشتر فیلم‌ها و سریال‌های قدیمی شبکه‌ی آی‌فیلم را تماشا می‌کند.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره‌ معیارهایش برای بازی در یک اثر سینمایی یا تلویزیونی و پذیرش نقش توضیح داد:‌ اصلی‌ترین معیارم، خود نقش و گروهی است که باید با آن‌ها کار ‌کنم. کار کردن با گروهی که قبلاً با آن‌ها کار کرده باشم، برایم جذاب‌تر و دل‌نشین‌تر است و البته در نهایت مبلغ قرارداد هم مهم است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------