«گِرَمی ۲۰۲۲» بهار آینده برگزار می‌شود



 گِرَمی ۲۰۲۲,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
مراسم اهدای جوایز گرمی با دو ماه تاخیر، فروردین سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. 

به گزارش  ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی هالیوود ریپورتر، تاریخ و مکان برگزاری شصت‌وچهارمین مراسم اهدای جوایز گرمی که به عنوان اسکار موسیقی شناخته می‌شود، اعلام شد.

 

این مراسم که پیش‌تر قرار بود روز ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن ۱۴۰۰) در لس‌آنجلس برگزار شود، حالا سوم آوریل (۱۴ فروردین ۱۴۰۱) با اجرای ترور نوآ (Trevor Noah)، کمدین آفریقایی، در سالن ام‌جی‌ام گرند گاردن آرنای لاس وگاس برگزار خواهد شد. این اولین بار در تاریخ ۶۴ ساله جایزه گرمی است که این مراسم در لاس وگاس برگزار می‌شود.

 

جوایز گرمی امسال یک نامزد ایرانی نیز دارد؛ آلبوم منتشر شده از گروه افیون ماه با عضویت حمید سعیدی آهنگساز بین‌المللی کشورمان نامزد دریافت جایزه گرمی برای بهترین آلبوم موسیقی نوین شده است و با دریافت اسکار موسیقی تنها یک قدم فاصله دارد. 

 

در ماه‌های اخیر گروهی از رویدادهای فرهنگی هنری به دلیل افزایش آمار ابتلای به کرونا ناشی از شیوع سویه اومیکرون، لغو شده یا به تاخیر افتاده‌اند. از جمله رویدادهایی که تحت تاثیر این بحران بهداشتی قرار گرفته‌اند می‌توان به جوایز انتخاب منتقدان، جوایز گاورنر آکادمی اسکار و موسسه فیلم آمریکا اشاره کرد. در این بین جشنواره فیلم پالم اسپرینگز نیز لغو و جشنواره ساندنس مجازی شد.

 

مراسم گرمی در سال ۲۰۲۱ نیز به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و از ۳۱ ژانویه (۱۲ بهمن ۹۹) به ۱۴ مارس (۲۴ اسفند ۹۹) موکول شد.

 

به گزارش ایرنا، جایزه گرمی که در اصل جایزه گرامافون نامیده می‌شود یک جایزه موسیقی است که توسط آکادمی ملی علوم و هنرهای ضبط برای شناسایی دستاوردهای صنعت موسیقی ارائه می‌شود. نشان جایزه یک گرامافون طلاکاری‌شده را به تصویر می‌کشد.

 

مراسم سالانه اهدای جوایز با اجرای هنرمندان برجسته و اهدای جوایزی که محبوبیت بیشتری دارند، همراه است. از بین سه مراسم بزرگ موسیقی جهان، گرمی بزرگ‌ترین آن‌ها است.

 

اولین مراسم گرمی در ۴ مه ۱۹۵۹ برگزار شد. پس از مراسم سال ۲۰۱۱، آکادمی به بازنگری و بازسازی بسیاری از دسته‌بندی‌های جوایز پرداخت. شصت و سومین مراسم جایزه گرمی در تاریخ ۱۴ مارس سال ۲۰۲۰ در مرکز همایش‌های لس آنجلس واقع در شهر لس آنجلس برگزار شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------